Foorumteatri etenduse raames tuuakse publikuni lugu, mis on seotud publikut puudutava probleemiga. Sellele järgneb interaktiivne dialoog, kus peegeldatakse publiku arvamusi antud probleemist ja võimalikke lahendusi. Publik osaleb loos aktiivse kaasamõtleja- ja tegijana.
Toomas Kokovkin, UNESCO ERK nõukoja liige, programmi "Inimene ja Biosfäär" (MAB) nõustaja. Ettekanne keskendub säästva arengu mõistele, kontseptsiooni ajalisele muutumisele ja selle vastuoludele. Vaadeldakse säästva arengu kohalikku ja üleilmset mõõdet, kasutades näitena UNESCO programmi „Inimene ja biosfäär". Arutletakse keskkonnahariduse ja säästva arengu seoste üle.
Kristjan Jung, looduskaitseinitsiatiivi Rewilding Europe kommunikatsioonihaldur, saatesarja Osoon ajakirjanik. Kvaliteetsed meediakanalid on suurepäraseks täienduseks klassikalisele haridusele. Aga mis juhtub, kui pildil nähtav on ilusam kui elu ise? Kui loodusfilmid kajastaksid tegelikkust, kas neid keegi siis veel vaadata viitsiks? Kuidas vältida pettumust päris looduses? Tutvume põgusalt mõne loodussaate saamislooga, et mõista, mis, kuidas ja miks ekraanile jõuab - või ei jõua.
Marju Lauristin, Tartu Ülikooli sotsiaalse kommunikatsiooni professor.
Heli Poolakese, Tartu Mänguasjamuuseumi muuseumipedagoog. Heli on töötanud 30 aastat lasteaiaõpetajana ja oma töös kasutanud erinevaid tegevusi ja mänge lastele looduse tutvustamiseks. Selles töötoas on võimalik kõigil muutuda korraks lapseks ning vaadata lapse pilguga enda ümber. Kogu tegevus toimub mängides. Osalejatel on võimalus meelde tuletada vanu tuttavaid mänge uues kuues ja leida enesele mõni uus mäng, mida saab mängida kodus või lasteaias.