Õppeprogrammid

Planetaariumi visuaalne programm (360º): inimese kui terviku toimimise vaatlemine. Ehitame skeletist kuni nahani - elundkondade  kaupa inimese. Vaatlem, arutleme ja elundkondade omavaheline seos.  

Sissejuhatavas osas antakse ülevaade meil talvituvatest lindudest, õpitakse lindude määramist ja saadakse teada, miks on oluline linnuvaatluste läbiviimine mida linnud indikeerivad. Iseseisva töö osas otsivad õpilased grupiti aias või pargis linde ja määravad neid.

Programmi käigus tutvuvad õpilased maavarade, nende omaduste ja kasutamisega igapäevaelus.

Programm tutvustab läbi rühmatööde mobiiltelefoni elutsüklit – milliseid materjale kasutatakse mobiiltelefoni tootmises, millistest maailma paikadest need materjalid on pärit, kuidas toimub nende kaevandamine ja millist mõju avaldab see keskkonnale.

Programmi jooksul toimub praktiline töö roboti kokkupanekuks, valmis robotile antakse lihtsamaid käsklusi.Tutvustatakse elulisi kasutusvaldkondi, sh loodussäästlikkuse osas.

Õppeprogramm tutvustab vernier-andmekogujaga mõõtmist ja analüüsi uurimusliku õppe vormis. Tegeletakse uurimisküsimuste, hüpoteeside püstitamisega, hiljem tulemuste analüüsimise ja hinnangu andmisega.

Läbi planetaariumi 360-kraadise visuaalse õppeprogrammi ja õppemängu uuritakse ning selgitatakse meie päikesesüsteemi, võrreldakse planeetide suurusi.