Õppeprogrammid

Õppeprogramm sobib 8.- 9. klassi õpilastele, gümnaasiumi õpilastele ja täiskasvanutele.

Programm viiakse läbi vene keeles, peamised mõisted ja terminid käsitletakse ka eesti keeles.

Õppeprogramm sobib 8.- 9. klassi õpilastele, gümnaasiumi õpilastele ja täiskasvanutele.

Programm viiakse läbi vene keeles, peamised mõisted ja terminid käsitletakse ka eesti keeles.

Praktilise töötoa käigus selgitakse:

Mikroskoobi ja erinevate rakkude tundmaõppimise praktikum. Rühmas kuni 12 õpilast.

Õppetöö läbiviimiseks kasutatakse mikroskoope ja mikroskopeerimisvahendeid.

Rakkude uurimise praktikumi läbivad teemad (igal õpilasel on oma mikroskoop):

Kasutades Keskkonnaagentuuri väljaannet „Eesti looduse kaitse aastal 2020“, õpitakse Raplamaa näitel looduskaitse peamisi eesmärke, mida seostatakse kestliku arengu põhimõtetega. Teadvustatakse, et loodushoidu saab ja peab panustama igaüks oma märkamiste kaudu.

Õpilased jagatakse 2-liikmelisteks gruppideks, iga grupp saab täitmiseks töölehe. Pargis otsitakse töölehtedel olevatele küsimustele vastuseid. Teel esitab juhendaja lisaküsimusi, näitab raja ääres olevaid lindude ja loomade tegutsemisjälgi ja muud huvitavat.

Uurimuslik õppekäik raba elustiku ja ökoloogiliste seoste tundmaõppimiseks.

Õppeprogramm toimub Vapramäe loodusmajas, kus antakse ülevaade  õiglase kaubanduse teemast ning sellega seonduvatest probleemidest arengumaades. Tutvustatakse rahvusvaheliselt tuntud „Õiglase kaubanduse“ märgist.

Seljakotiprogrammi kuuluvad 20 matkakotti, mis on komplekteeritud loodusõppeks vajalike vahendite ja määrajatega.

Õppeprogrammis tutvutakse samblike ehituse ja eluviisiga. Õppeprogrammis õpitakse tundma tavalisemaid puutüvedel ja metsas maapinnal kasvavaid samblikke. Tutvutakse samblike kasutamisega bioindikaatoritena õhu puhtuse määramisel.

Õppeprogrammis tutvutakse samblike ehituse ja eluviisiga. Õppeprogrammis õpitakse tundma tavalisemaid puutüvedel ja metsas maapinnal kasvavaid samblikke. Tutvutakse samblike kasutamisega bioindikaatoritena õhu puhtuse määramisel.