Õppeprogrammid
Aktiivõppemeetodite abil tutvutakse vooluringi, elektri kui mõistega ja elektrit juhtivate ja mittejuhtivate materjalidega, räägitakse elektiohutusest, tehakse sellele vastavalt katseid, räägitakse keskkonnasõbralikest valikutest.
Kahe või kolme praktilise ülesandega töötuba, kus käsitletakse teemasid elektrivool ja selle allikad, vooluring, elektrit (mitte)juhtivad materjalid, lüliti roll vooluringis.
Õppeprogrammi raames toimub Ubari maastikukaitseala külastus ja matk koos järsakul ronimisega kõrguste vahedega kuni 20 m. Tutvume Põhja-Eesti klindi ja vääriselupaiga tunnustele vastava metsaga pangapealsel.
Õppeprogramm koosneb planetaariumifilmist „Taevatuled,” kus tutvustatakse äikest kui atmosfäärinähtus
Programm on valminud Roc Al Mare Kooli tellimusel 2018.
Tegemist on grupitöö vormis toimuva aruteluga, kus õpilased kaardistavad enda jaoks olulisi keskkonna-loodushoiu probleeme ja otsivad konkreetseid võimalusi, kuidas nemad saavad reaalselt panustada probleemi leevendamisse. Programmi lõpus tehakse ühine päeva kokkuvõte.
Õpilased lähevad koos juhendajaga Keila-Joe parki, otsivad linde, taimi, putukaid, määravad neid koos. Toimub ka küsimustele vastamine looduses nähtu, infostendide või interneti abil, Programmi lõpus tehakse ühine päeva kokkuvõte. Parimad saavad auhinnad.
Õppematerjalid
Ülesannete kogumik on mõeldud eelkõige keskkondlike orienteerumiste korraldamiseks, kuid ülesandeid saab kasutada ka muudeks tegevusteks.
Lastele energiateemaline õppematerjal, mis tutvustab nii energia teket kui ka alternatiivenergia tootmise võimalusi.