

Programmi käigus uuritakse: milline on karjääri tranšeedesse kogunenud vesi, kui kaua võtab aega selle muutumine samaväärseks loodusliku veekoguga. Kas teda võib kunagi kasutada joogiveena?
Õpipädevused:
Õpitulemused:
Oskab kasutada erinevaid tehnoloogilisi vahendeid
Planeerib, teeb ja analüüsib loodusteaduslikke uuringuid
Suhtub vastutustundlikult oma tarbimisharjumuste kujundamisel
Seos õppekavaga ja ainetevaheline lõiming:
PK Loodusõpetus: Inimene uurib loodust. Mõõtmine loodusteadustes, mõõteriistad, mõõteühikud, mõõtmistulemuste usaldusväärsus.
Gümn geograafia: Loodusvarade majandamine ja keskkonnaprobleemid.
Gümn ökoloogia: Teadvustab looduse, tehnoloogia ja ühiskonna vastastikuseid seoseid
Läbiv teema: Keskkond ja jätkusuutlik areng
Meetodid:
paikvaatlused, mõõtmised sensoritega, võrdlused, analüüs.
Juhis õpetajale:
Õpikeskkonna eripära: karjääri künklik maastik. Vihmase ilmaga võib ette tulla lühemaid poriseid lõike.
Riietus mugav ja sobilik looduses liikumiseks. Arvestada tuleb Eesti muutlike ilmaoludega. Kaasa vihmakeep.
Programmi on võimalik kohandada ka liikumispuudega rühmadele.
Sihtgrupp:
Kestus:
Grupi suurus:
Toimumise aeg:
Hind:
Lisainfo:
Rühma suurus: kuni 24 õpilast + 2 õpetajat
Korraga on võimalik vastu võtta maksimaalselt 1 rühm.
Läbiviimise koht:
Maakond:
Keskus:
Otsekontakt:
514 1692
Programmi läbiviija:
Keel:
Seotud failid:
Programmi tegevus ja täpsem kirjeldus.