

Tähtsamate lülijalgsete rühmad ja nende eristamistunnused, arutelu ja uute teadmiste õppimine läbi lülijalgsete näidiste: praktikum väikestes gruppides ja ülesannete täitmine töölehel.
Võrdlus näidiste abil.
Soovituslik 8. kl
Õpipädevused:
Õpitulemused:
Seos õppekavaga ja ainetevaheline lõiming:
Seos õppekava üldosaga: aitab omandada õpipädevust, suhtluspädevust ja väärtuspädevust - arendab huvi loodusteaduste vastu.
Seos ainekavaga: bioloogia ainekava: selgrootute loomade tunnused ja eluprotsessid; bioloogia peamised uurimismeetodid.
Otsingusõnad: süstemaatika, morfoloogia, bioloogiline mitmekesisus.
Meetodid:
Vaatlus, võrdlus, analüüs, grupitöö ja töölehtede täitmine etteantud praktililste ülessannete.
Vahendid: näidistena lülijalgsed loomad (vähilaadsed, ämblikulaadsed, putukad) , moonded, tööleht, uurimisvahendid.
Juhis õpetajale:
Kaasasoleva õpetaja/saatja roll on innustada õpilasi aktiivselt tegevustes osalema, näidata üles positiivset huvi läbiviidava suhtes ja vajadusel täita muid kokkulepitud ülesandeid.
NB! Kaasa vahetusjalanõud.
Sihtgrupp:
Kestus:
Grupi suurus:
Toimumise aeg:
Hind:
Lisainfo:
Grupi suurus 12- 24 õpilast.
Maksumus: kuni 12-le 2x45 min 70€, kuni 24-le 2x45 min 140€. Suurema grupi puhil võimalus valida kõrvale teine programm.
Vajadusel erikokkulepped, toitlustus ja hinnapakkumised.
Ratastooliga ligipääs hoovialal ja majas.
Parkimine: keskusel olemas parkla.
Läbiviimise koht:
Läbiviimise asukoht:
58.3829262, 24.515384
Maakond:
Keskus:
Otsekontakt:
Programmi läbiviija:
Keel:
Pikk kirjeldus:
Programmi käik
Sissejuhatus (15 min): arutelu ja vestlus teemal tähtsamad lülijalgsete klassid (tegelik arv ja olulisemad näited).
Teema arendus (50 min): erinevatel laudadel näidised erinevate lülijalgsete rühmade esindajate ja infolehtedega (3-6 lauda, vastavalt õpilaste arvule), lisaks laud moonete näidistega. Õpilased liiguvad rühmana laudade vahel ja täidavad töölehti ja arutlevad oma grupis tehtavaid ülesandeid. Vajadusel õpetaja selgitab ja juhendab praktikumi.
Kokkuvõte: vähilaadsete, ämblikulaadsete ja putukate välisehituse võrdlus ja arutelu tehtud praktikumidest.