
Muuseumitunnis tutvutakse mängude, mõistatuste, võrdlemise ja küsimuste abil eesti metsloomade tegemiste ja kohastumustega erinevatel aastaaegadel. Suunatakse lapsi kaasa mõtlema, ise vastuseid leidma ja üldistusi tegema. Erinevate valdkondade seostamisel (nt matemaatika, eesti keel, kultuur) aidatakse lastel mõista, et inimene on looduse osa.
Kõik vajalikud õppevahendid tagab loodusmuuseum.
Relation to curriculum:
Study result:
Interdisciplinary integration:
1. Ptk. 5, § 17 Valdkond „Mina ja keskkond“ sisu 2) looduskeskkond: muutused looduses, elukeskkond, inimese mõju loodusele;
2. Õppe- ja kasvatustegevuse eesmärgiks on, et laps 1) väärtustab keskkonda hoidvat mõtteviisi; 2) märkab nähtusi ja muutusi looduses;
3. Läbiv teema: keskkond ja jätkusuutlik areng.
Guidance for teacher:
Gruppi saatvatelt õpetajatelt oodatakse lastele teema (lühikest) tutvustamist enne muuseumisse tulekut ning õppetegevuse toetamist muuseumitunni ajal.
Target group:
Duration:
Group size:
Occurence time:
Price:
Additional info:
2 euri laps, rühmale 3 saatjat tasuta
Kitsaste treppide ja ilma liftita maja seab piirangud liikumispuudega inimestele.