
Säästvat arengut toetava hariduse põhimõtteid järgivana ei paku valikumäng valmis fakte ja tõdesid, pigem kutsutakse õpilasi arutlema oluliste keskkonnateemade üle. Eesmärgiks on õpilaste mõtlemis-, arutlus- ja esinemisoskuste arendamine; peamisteks meetoditeks on grupitöö, rollimäng, diskussioon. Mängijad on asetatud erisugustesse olukordadesse, neil tuleb kujutletavalt langetada elukeskkonda mõjutavaid otsuseid või teha valikuid erinevate võimaluste vahel.

Настоящее издание задумано пособием для прохождения учащимися 1-12 классов дополнительного материала по сквозной теме «Окружающая среда и продолжительное развитие» учебной программы. Издание содержит десять рабочих листков. В конце его даны ответы на большинство поставленных в рабочих листках задач.

Kui tavainimese käest küsida, mis on kõige tähtsam eluressurss, võib kuulda kõige erinevamaid vastuseid: õhk, metsad, toit jne. Muidugi on selles ka killuke tõde, kuid ilmselgelt oleks õigeks vastuseks: vesi. See on nii eluhäll, kui seda toetav peamine komponent, kuid kahjuks on see majandusarengu sajandil ka üks suuremaid inimkonna muresid.

Kui tavainimese käest küsida, mis on kõige tähtsam eluressurss, võib kuulda kõige erinevamaid vastuseid: õhk, metsad, toit jne. Muidugi on selles ka killuke tõde, kuid ilmselgelt oleks õigeks vastuseks: vesi. See on nii eluhäll, kui seda toetav peamine komponent, kuid kahjuks on see majandusarengu sajandil ka üks suuremaid inimkonna muresid.

Kui tavainimese käest küsida, mis on kõige tähtsam eluressurss, võib kuulda kõige erinevamaid vastuseid: õhk, metsad, toit jne. Muidugi on selles ka killuke tõde, kuid ilmselgelt oleks õigeks vastuseks: vesi. See on nii eluhäll, kui seda toetav peamine komponent, kuid kahjuks on see majandusarengu sajandil ka üks suuremaid inimkonna muresid.