"Mets ja metsaelanikud" - retkejuhiga jalgsimatk
Hans Markus Antson
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Paketis sisaldub:

  • jalgsimatk “Mets ja metsaelanikud” koos retkejuhiga
  • vibu laskmine harjutusalal koos juhendamisega
  • madalseikluspargis ronimine õpetaja/saatva täiskasvanu järelvalve all

 

2 päeva Soomaal programm
Dagmar Hoder
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programmi käigus omandatake matkatarkusi, täiendatakse arusaamisi ökoloogilistest protsessidest, looduse toimimisest ja inimese mõjust sellele. Lisaks saavad lapsed ööbimiskogemuse väljaspool kodu (suur grupitelk) ning harjutavad meeskonnatööd. Matkame, meisterdame, mängime. Tegu on aktiivse, seiklusliku ja lõbusa minilaagriga, mille tegevused kohandame vastavalt osalejate eale.

Maakond: Viljandimaa
Kärdla meteoriidikraatri mudelväljak
Tiit Leito
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi käigus õpitakse planeedi Maa geoloogilist minevikku seotuna meteoriidikraatrite tekkega meie planeedil. Põhitähelepanu on hästi uuritud Kärdla kraatril. Programmi käigus tutvutakse kraatri avastuslooga, uurimise ja puurimistega. Tutvutakse erinevate stendidega, õpilased töötavad valdavalt iseseisvalt, püüdes leida vastuseid Kärdla meteoriidikraatri põnevast loost. Programm toimub vanas Paluküla paekarjääris, tüüpilisel ja väga huvitava taimestikuga looalal,(lookuusik), õpitakse lisaväärtusena ka taimede liigilist koosseisu.

Maakond: Hiiumaa
Meeled aitavad loodust avastada ja uurida
Ökokratt
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi käigus kasutame looduse tundma õppimiseks oma erinevaid meeli: nägemis-, maitsmis-, haistmis-, kompimis- ja kuulmismeelt. Saame teada, miks on meeleelundid loomade, sh inimeste elus  tähtsad ja mida peab igaüks teadma meeleelundite tervishoiust.

Meelteaias
Ökokratt
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi käigus kasutame looduse tundma õppimiseks oma erinevaid meeli: nägemis-, maitsmis-, haistmis-, kompimis- ja kuulmismeelt. Saame teada, miks on meeleelundid loomade, sh inimeste elus  tähtsad ja mida peab igaüks teadma meeleelundite tervishoiust.