Metskits Foto: Tairi Tappo
Metskits Foto: Tairi Tappo
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Õppeprogramm annab ülevaate, kuidas käituda kohtumisel metsloomaga. Metsloomad ei vaja inimese abi, kuid erandjuhul võib sekkumine olla vajalik. Sekkumist vajavad olukorrad tuleb ära tunda ja tegutsema peab metsloomade loomulikku elukorraldust ja vajadusi arvestavalt.

Programmis tutvutakse metsloomade loomuliku elukorraldusega, abitusse seisundisse sattumise tüüpiliste olukordadega ja inimese rolliga selles. Tuuakse näiteid inimese vale käitumise tagajärgedest ja selle seosest jätkusuutliku elukorraldusega. 

Maakond: Järvamaa
Metskits looduses.
Metskits. Foto: Tairi Tappo
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Õppeprogramm annab ülevaate, kuidas käituda kohtumisel metsloomaga. Metsloomad ei vaja inimese abi, kuid erandjuhul võib sekkumine olla vajalik. Sekkumist vajavad olukorrad tuleb ära tunda ja tegutsema peab metsloomade loomulikku elukorraldust ja vajadusi arvestavalt.

Programmis tutvutakse metsloomade loomuliku elukorraldusega, abitusse seisundisse sattumise tüüpiliste olukordadega ja inimese rolliga selles. Tuuakse näiteid inimese vale käitumise tagajärgedest ja selle seosest jätkusuutliku elukorraldusega.

placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Lasteaed, Täiskasvanud
Maakond: Harjumaa
Kivimidte kogu
Pernova Hariduskeskus
Sihtgrupp: Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppeprogramm tutvustab erinevaid Eesti maapõue kivimeid ja nende kaevandamisega seotud probleeme ning mittekaevandavate maavarade potentsiaale tulevikus.

Lähemalt vaadeldakse Eestis kaevandatavate ja mittekaevandatavate maavarade:

  • kasutusala ja leiduvust;
  • kasutusvõimaluste ja vajaduste uurimine;
  • kaevandatavate maavaradega seotud probleemid ja neile võimalike alternatiivide leidmine (esitlus).

Soovituslik 10.-11. kl - geograafia ainekava: Loodusvarade majandamine ja keskkonnaprobleemid; Maa kui süsteem; bioloogia ainekava: Evolutsioon ja ökoloogia - Keskkonnakaitse.

Maakond: Pärnumaa
Inimene kui tervik
Pernova Hariduskeskus
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õpperogramm koosenb kahest osast: planetaariumi 360 kraadine programm ja praktikum klassiruumis.

Programm planetaariumis - mille läbi vaadeldakse inimest kui terviku toimimist -  ehitatakse skeletist kuni nahani elundkondade  kaupa inimene, mille läbi saab täieliku visuaalse ülevaate inimese ehitusest. Programm võimaldab vaatleme elundkondade omavahelist seost.  

Hingamiselundkonna praktikum klassiruumis, kus kasutatkase andmekogujaid ja gaasilise hapniku andureid hapniku tarve mõõtmiseks erinevate katsete puhul.

  • kopsumahu suurendamise võimalused;
  • hapnikutarve katseisikutel;
  • analüüs hingamise olulisusest.

Tutvu planetaariumi võimalustega siin.

Maakond: Pärnumaa