Kes elab järve sees?
Jääaja Keskus
Sihtgrupp: Lasteaed
Lühikirjeldus:

Osalejad saavad teada, mis on järv ja miks on järvedel nimed.
Õpime, miks on veeohutus oluline. Õpime mõõtma erinevaid pikkusi. Uurime vee-elustikku.

Maakond: Tartumaa
Sorteerimisämbrid pakenditega
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Lapsed mängivad läbi Tartu loodusmaja jäätmete sorteerimise süsteemi. Vaadeldakse vermikompostri näitel millisest jäätmeliigist tekib muld. Luuakse seoseid jäätmete õige käitlemise ja inimeste heaolu vahel. Rühmatöödena valmivad plakatid toetavad jäätmete vähendamise ja sorteerimise teema mõistmist.

Maakond: Tartumaa
Elurikkuse õppevahendid
Sihtgrupp: Lasteaed
Lühikirjeldus:

Murumängude õppeprogrammis õpivad lapsed tundma õuemurus kasvavaid taimi ja muru sees elavaid pisiloomi. Õpilased saavad teada, millistest osadest koosnevad taimed ning milline on putuka kehaehitus. Lapsed omandavad teadmisi liigirikkuse tähtsusest ja inimese mõjust loodusele.

Maakond: Tartumaa
Rootsi-Kallavere küla muuseumi karjatänaval (vahetult Maardu linna piiril)
Priit Adler
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Programmi eesmärk on inimtegevuse, looduse ja pärandkultuuri konfliktide ja harmoonia eksponeerimine. Eluliste näidetega eksponeeritakse inimtegevuse mõju nii loodusele kui ka pärandkultuurile ning nende harmooniat Maardu järve, Muuga sadama, Maardu linna, Pilpaküla, Maardu Põhja karjääris, Ülgase külas, Koljunukil, Tallinna prügila lähistel, Rebala ja Jõelähtme külades. Programmi saame mugandada vastavalt tellija soovile ning sihtrühmale.

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppeprogramm annab ülevaate ühe Eesti ainulaadse maastiku – Sinimägede tekkestiseärasustest ja mõjust ajaloosündmustele. Sinimäed on koht, kus on ilmekaid näiteid, kuidas loodus mõjutab inimeste strateegilist otsustamist ja samuti, kuidas inimese strateegiline ostus mõjutab loodust (maastikulisi muutusi).

Maakond: Ida-Virumaa