osjad samblas
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Teoreetiliselt on meile hästi teada, kuidas mets toimib tervikliku ja tasakaalus elukeskkonnana. Igal puul, samblal ja marjal on sarnaselt rähnile, mägrale ja hundile täita sama tähtis roll ühtses võrgustikus. Kuid mida see siiski päriselt tähendab ning kuidas puud omavahel suhtlevad? Kas metsade vähenemine ning huntide küttimine on loomulik asjade käik või tuleks meil midagi muuta?

Maakond: Pärnumaa
põdra ja kopra kolju, kopra nahk
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Pakime suurde seljakotti kokku kõik tähtsamad metsa elukad ning tuleme ja räägime neist koolis või lasteaias kohapeal. Võimalusel luusime ringi ka õuealal ning vaatame, kes seal end peidab.

Maakond: Pärnumaa
porosamblik ja jänesepabul
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Ka väike kodumets võib endas peita põnevaid saladusi. Esmapilgul võõras ja ehk veidi ka hirmutav, kuid tuttavaks saades kodune ja sõbralik. Jalutame koos metsas ning saame tuttavaks sealsete elanikega ning uurime nende omavahelist sõprust.

Maakond: Pärnumaa
vaade rabamaastikule
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Seekord võtame suuna sohu ning proovime tunnetada, millises rütmis hingavad sealsed elanikud. Julgemad saavad teha suu magusaks, käe mustaks ja varba märjaks. Läbi praktiliste tegevuste tutvume soo kui elukeskkonnaga ning arutleme selle tähtsuse üle meie igaühe elus.

Maakond: Pärnumaa
Meri jääkaane all
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

15 000 aastat tagasi valitsesid Eesti aladel jääliustikud ning lumesulamisveed, mis aktiivselt siinset maastiku kujundasid. Jää taandumisel liikus siia inimene koos koeraga, asustades esialgu tundra laadse maastiku, hiljem kohanes ja kasvas koos ümbritseva keskkonnaga.

Maakond: Pärnumaa