Lasteaed rabas
Lada Mehikas
Sihtgrupp: Lasteaed
Lühikirjeldus:

Teekond lasteaialastega Pääsküla rappa, kus tegevused ja lood vahelduvad liikumisega mitmekesisel maastikul, et lapsel oleks võimalik ise märgata, tunnetada ja kuuldut-kogetut tervikuga seostada.

Aega läheb paar tundi, aga ilusa ilma ja suuremate lastega võib ka rohkem aega võtta.

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Maakond: Harjumaa
Eesti Meremuuseumi logo
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Muuseumitunnis saame tuttavaks Läänemere - meie jaoks väga olulise ning igapäevaelu mõjutava veekoguga. Õpime tundma Läänemerd läbi praktiliste ja rühmatöö, seejärel analüüsimine saadud infot ja proovime leida parimaid lahendusi inimeste ja loomade silmade läbi. Praktiliste tegevuste abil uurime mere füüsikalisi omadusi, tutvume seal elavate taimede ja loomadega ning arutleme merekaitse tähtsuse üle. 

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Kontseptsiooni “Inimene ja meri” (Hohe Tied e.V., Kiel) alusel koostatud mereökoloogia teemaline õuesõppeprogramm.
Programm võimaldab erinevaid aktiivmeetodeid kasutades tundma õppida seoseid Läänemere arenguloo ja meie rannikutüübi vahel. Rannakivid jutustavad Maa ajaloost.
Mängides õpitakse tundma Läänemere regiooni riike ja nende lippe. 
Sillamäe ranniku enamlevinuid kivimitega tutvumine (liivakivi, lubjakivi, graniit, porfüür, gneiss), oma “mini-kollektsiooni” kogumine. Valminud kivimikollektsioonidest koostatakse näitus.

Maakond: Ida-Virumaa
placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Kontseptsiooni "Inimene ja meri" (Hohe Tied e.V, Kiel) alusel koostatud mereökoloogia teemaline õuesõppe programm. Programm võimaldab erinevaid aktiivmeetodeid kasutades tundma õppida mereranna ökosüsteemide abiootilisi ja biootilisi tegureid, saadud andmeid võrrelda, näidata organismidevahelisi seoseid. Programm viiakse läbi  jõe suudmes, kus uuritakse jõe ökosüsteemi. Seejärel suunduvad osalejad mereranda. Läänemere kaldal viivad osalejad läbi programmi teise osa, teevad järeldusi ja analüüsivad saadud tulemusi. Programmis kasutatakse aktiivõppemeetodeid: mängu, modelleerimist, vaatlemist, uurimist, väitlust, grupitööd.

Maakond: Ida-Virumaa