

Õppeprogramm sobib 8.- 9. klassi õpilastele, gümnaasiumi õpilastele ja täiskasvanutele.
Programm viiakse läbi vene keeles, peamised mõisted ja terminid käsitletakse ka eesti keeles.
Praktilise töötoa käigus selgitakse:
- mis on tervislik elukeskkond ja kuidas mõjutavad meie tervist ja keskkonda tavalised ehitusmaterjalid
- mis on „haige maja sündroom“
- missuguse keskkonnasõbralikku alternatiivi tavatoodetele saab valida teadlik tarbija
Osalejad õpivad ise kokku segada värve looduslikest komponentidest: munaõlitempera, õllelasuurvärv ja kaseiinvärv ehk kohupiimavärv.

Õppeprogramm sobib 8.- 9. klassi õpilastele, gümnaasiumi õpilastele ja täiskasvanutele.
Programm viiakse läbi vene keeles, peamised mõisted ja terminid käsitletakse ka eesti keeles.
Praktilise töötoa käigus selgitakse konkreetse tootegrupi – kosmeetikatoodete näitel:
- -kuidas reklaam püüab mõjutada tarbija valikut
- -kuidas teha keskkonnasõbralikumaid ostuvalikuid
Programmi käigus tutvutakse toote olelusringiga ja tema keskkonnamõjuga.
Osalejad valmistavad ise näokreemi looduslikest komponentidest ja õpivad toodetelt otsima ja ära tundma enamlevinud ökomärgiseid.

Õppeprogramm sobib 8.- 9. klassi õpilastele, gümnaasiumi õpilastele ja täiskasvanutele.
Programm viiakse läbi vene keeles, peamised mõisted ja terminid käsitletakse ka eesti keeles
Praktilise töötoa käigus tutvutakse toiduainete tervise- ja keskkonnamõjuga ning analüüsitakse toiduainete koostist ohtlikke lisandite poolt, selgitatakse välja, kuidas keskkonnateadlik tarbija saab vältida ohtlikuid e-lisaaineid ja teha mõtestatud valikuid.
Osalejad otsivad pakenditelt ja tunnevad ära Eestis enamlevinud mahemärgiseid.
Mahetoidu ja tavatoidu erinevustega tutvumine ja mahemärgiste äratundmise praktiline kogemus aitavad mõista oma tarbijavaliku ja keskkonna-ning terviseseisundi seoseid.

Õppeprogramm pakub avastamisrõõmu ja kõikide meelte avamist taimede ilule, lõhnale ja maitsele. Püüame ärgitada hindama maitseelamusi ja kasulikkust, mida looduses metsikult kasvavad söödavad taimed pakkuda võivad.