
Tutvutakse putukate eluga looduses, sealhulgas mesilaste vaatlustarus oleva maailmaga.
Putukate paiknemine toiduahelas, elukohad, tähtsus eluslooduse jätkusuutlikkusel. Mesilaste vaatlustaru külastus. Putukate vaatlustaru vaatlus, entomoloogia kogu vaatlemine, uuritakse mesilaste saadusi ja putukate elutegevuste tagajärgi.

Kinnistatakse kaardiõpet praktilisel looduses liikumisega. Pinnavormid on vahelduvad: oosid, voored, lohud, künkad veekogud, teed, püstkojad männimetsas koos loodusväärtuste objektidega. Õpitakse ilmakaari määrama looduses ja valmistatakse päikesekell. Orienteerumine kompassi ning kaardiga nõmmemetsas gruppidena.

Veealuse maailma salapära ja ilu on alati inimesi köitnud. Kui tänapäeval võib allveemaailma avastada juba turistina, oli sukeldumise ja veealuse transpordi algus hoopis keerulisem. Kõigepealt oli vaja välja mõelda, kuidas saada inimene vee alla koos vajaliku õhuvaruga. Järgmiseks tuli lahendada probleem, kuidas inimorganismi kaitsta vee surve eest, millega veeorganismid on sügavustes kohanenud.
Allveelaevasõiduga seonduvad küsimused saavad selgemaks õppeprogrammis, kus õpilased katsetavad vedelike tihedustega ja võimalustega õhku vee alla viia. Lisaks käsitletakse õppeprogrammis ka tiheduse sõltuvust temperatuurist ning tiheduse ja ruumala seoseid.

Vee õppepäeval räägime vee olulisusest ja uurime selle põnevaid omadusi. Tutvume AHHAA eksponaatidega ning lahendame eksponaatide abiga elulisi ülesandeid.

Loodusõpperajal näeb kuivendatud metsastunud raba ja taas-soostuvaid rabaalasid; allikaid, kraave ja noort Pääsküla jõge; sügisel marju ja seeni, kevadel õitsvat rabataimestikku; palju kobraste ja musträhnide tegevusjälgi ning mitmeid väiksemaid rabaelanikke.