Kas märkad konna?
Arne Ader
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Mõtisklus inimese ja looduse vahekorrast ja meie kohast eluslooduse võrgustikus. Pildilised rännakud elurikkusest ja eluvaesusest, metsast ja raiesmikest. Testime ja arendame märkamisvõimet erinevate pildilugude vahendusel ja arutleme, kas elurikkus on ära tuntav ka ilma teadusuuringute ja statistikata. Kas fotol kõret märkasite?  

Keskus: LOODUSEMEES
Maakond: Valgamaa
placeholder
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Maakond: Harjumaa
õppemängu komplekti mängualus majade piltide ja perede nimedega
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Juhendatud õppemäng meie igapäevastest valikutes kodus - toit, vesi, soojus, elekter, jäätmed, heaoluteenused. Mängu käigus hindavad grupid erinevate perede lahendusi, sellele järgneb omakorda vastuste analüüs. Mängu on võimalik ka kooli iseseisvaks kasutamiseks laenutada.

Maakond: Jõgevamaa
placeholder
Sihtgrupp: Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programm keskendub praktiliste oskuste andmisele looduses hakkama saamiseks nii ellujäämissituatsioonis kui ka lihtsalt looduses viibides.

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Maakond: Raplamaa