Mesilaste vaatlustaru juures
Priit Adler
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Tutvutakse putukate eluga looduses, sealhulgas mesilaste vaatlustarus oleva maailmaga.

Putukate paiknemine toiduahelas, elukohad, tähtsus eluslooduse jätkusuutlikkusel. Mesilaste vaatlustaru külastus. Putukate vaatlustaru vaatlus, entomoloogia kogu vaatlemine, uuritakse mesilaste saadusi ja putukate elutegevuste tagajärgi.

Maakond: Harjumaa
Katkujuur. Foto: Krista Kingumets
HARILIK KATKUJUUR. FOTO: KRISTA KINGUMETS
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Oma- ja võõramaised liigid meie looduses - kes nad on, kuidas neid ära tunda ja millist mõju võõrliigid meie kohalikule elustikule avaldavad?
Kõike seda saab õppeprogrammi jooksul teada. Õpilased kõrvutavad omamaiseid ja võõrliike ning arutlevad võõrliikide leviku ja inimese rolli üle selles. Saavad teada kuidas võõrliigid meie kodumaist elurikkust mõjutavad ning kuidas nende negatiivset mõju vähendada. Teeme rühmatöid ja täidame töölehti.

Maakond: Hiiumaa
Eestimaa rahvusparkide kobarlogo
Asko Künnap
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Eestimaa rahvusparkide programm keskendub Eesti looduskaitse süsteemi tutvustamisele rahvusparkide näitel. Saadakse põgusalt tuttavaks kõigi 6 rahvuspargiga ning põhjalikult tutvutakse oma kodule lähima rahvuspargi loodus- ja kultuuriväärtustega. Aktiivtegevuste käigus ehitatakse üheskoos rahvuspargi mudel ja mängitakse rollimängu. Rollimängu käigus saadakse teada erinevate sihtrühmade huvid ja vajadused kaitsealal.

Programm toimub koolis (2x 45 min) või looduskeskuses koos matkaga (5h).

Maakond: Ida-Virumaa
Katkujuur. Foto: Krista Kingumets
HARILIK KATKUJUUR. FOTO: KRISTA KINGUMETS
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Oma- ja võõramaised liigid meie looduses - kes nad on, kuidas neid ära tunda ja millist mõju võõrliigid meie kohalikule elustikule avaldavad?
Kõike seda saab õppeprogrammi jooksul teada. Õpilased kõrvutavad omamaiseid ja võõrliike ning arutlevad võõrliikide leviku ja inimese rolli üle selles. Saavad teada kuidas võõrliigid meie kodumaist elurikkust mõjutavad ning kuidas nende negatiivset mõju vähendada. Teeme rühmatöid ja täidame töölehti.

Maakond: Läänemaa
Sorteeritud jäätmed osalevad ringmajanduses Foto: Mari Kala
Sorteeritud jäätmed osalevad ringmajanduses Foto: Mari Kala
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

 

Õppeprogrammis saab läbi aktiivtegevuste ja arutelude vastused küsimustele mis on jäätmed, kuidas need tekivad, miks on vajalik nende liigiti kogumine, mis saab jäätmetest edasi, kuidas jäätmete teket vähendada ning kuidas see kõik säästab meid ümbritsevat loodust

Maakond: Järvamaa