
Tutvutakse putukate eluga looduses, sealhulgas mesilaste vaatlustarus oleva maailmaga.
Putukate paiknemine toiduahelas, elukohad, tähtsus eluslooduse jätkusuutlikkusel. Mesilaste vaatlustaru külastus. Putukate vaatlustaru vaatlus, entomoloogia kogu vaatlemine, uuritakse mesilaste saadusi ja putukate elutegevuste tagajärgi.

Koolis läbiviidavas 90 minutilises Läänemere programmis avastavad õpilased läbi praktiliste tegevuste Läänemere elustikku ja keskkonda. Saadakse lähemalt tuttavaks Läänemeres elavate liikide, nende omavaheliste seoste ja inimtegevuse mõjuga.

Koolis läbiviidavas 90 min kestvas õppeprogrammis uuritakse Eesti looduse mitmekesisust erinevates organismirühmades (selgroogsed ja selgrootud loomad, taimed, seened), unustamata ka kivististena säilinud, varasemate geoloogiliste ajastute looduspärandit.

Tutvutakse talvise, Jõulukuu, loodusega läbi praktilise märkamise ja tunnetamise kogemuse, loomade talvist toitumise võimaluse ning jäljeaabitsa uurimisel. Programmi eesmärk on teada enam metsaelanikest talvel, talvise toitumise võimalusest, lugeda jäljeaabitsat ja parandada keskkonnasõbralikku mõteviisi. Hõlmab retke loodusesse, jälgede uurimist ning nende määramist ning mägra linnaku ja rebase urgude ümbruse külastust. Teemad, mida käsitletakse: Jäljed lumel, Loomade toitumine talvel, Puuliikide õpe võrsete ja võrakuju järgi. Tegevus toimub välitingimustes ja indiaani püstkojas, kus keedame lõkkel teed metsataimedest.
Õuesõppeprogramm, mis viiakse läbi rühmatööna. Õpime, kes on selgrootud ja kuidas erinevaid selgrootuid ära tunda. Selgrootuid püüame Saadjärve kaldaveest, määrame aga õppeklassis. Koos leiame seose vee keskkonnatingimuste ja selgrootute loomade mitmekesisuse vahel.