

Uurime, miks on ainult meie koduplaneedil Maa elu võimalik. Vaatleme planetaariumis läbi visuaalse õppeprogrammi päikesesüsteemi planeete ja räägime nende erinevustest. Mängime erinevaid õppemänge. vaatame planetaariumis planeete ja võrdleme neid, lisaks õppemängud teadmiste kinnitamiseks.
Kaasa tööleht/värvileht, kordamiseks.
Tutvu planetaariumi võimalustega siin.

Soovituslik 7. - 9. kl
Planetaariumi visuaalne programm (360º) "Kaardivõrk ja geograafilised
koordinaadid". Interaktiivne mäng loodusmajas: orienteerumine kaardi ja
kompassiga, andmete lugemine erinevatelt kaartidelt, asimuudi
määramine.
Tutvu planetaariumi võimalustega siin.

Praktikum, mille käigus uuritakse taimeraku ehitust ja funktsioneerimist. Valmistatakse preparaate, uuritakse mikroskoobiga; määratakse taimelehtedes klorofülli, transpiratsioon ja leitakse õhulõhed.. Vesteldakse ja arutletakse teemal taimede roll ja tähtsus keskkonnas.

Tutvumine ökosüsteemidega: mets ja rannaniit (mullastik, elustik, aineringed, inimmõju). Erinevate aktiivõppe meetodite abil vaadeldakse rindelisust, tutvutakse tüüpiliste taime-, looma- ja linnuliikidega. Arutelu ja vestluses järeldused loodusliku mitmekesisuse, inimmõju ja looduskaitse kohta.

Läbi planetaariumi 360-kraadise visuaalse õppeprogrammi ja õppemängu uuritakse ning selgitatakse meie päikesesüsteemi, võrreldakse planeetide suurusi.
Tutvu planetaariumi võimalustega siin.