

Õpitakse näidiste ja proovide abil tundma mulla koostist, muldade teket ja arengut. Tutvutakse mikroskoobi abil mullaorganismidega ja nende rolliga mullas. Mudeli abil uuritakse vee liikumist mullas. Tutvutakse mulla kui elukeskkonnaga.
Soovituslik 6. kl.

Inimese välisehitusega tutvumine ja elukeskkondade võrdlemine läbi aktiivõppe. Inimese toitumine ja hügieen kui tervist hoidev tegevus.

Metsloomade ja nende toitumisviisidega tutvumine: metsloomade hääled, erinevused ja sarnasused. Õpilased jagataks kahte gruppi ja läbitakse õpperada, vaadatakse filme metsloomadest ja läbitakse õppemäng, kus on kasutusel Pernova Hariduskeskuse metsloomade topistekogu.

Praktikum, mille käigus uuritakse taimeraku ehitust ja funktsioneerimist. Valmistatakse preparaate, uuritakse mikroskoobiga; määratakse taimelehtedes klorofülli, transpiratsioon ja leitakse õhulõhed.. Vesteldakse ja arutletakse teemal taimede roll ja tähtsus keskkonnas.