Jäätmete sorteerimise infokettad.
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Teeme jalutuskäigu Lääne-Viru jäätmekeskuses, kus saame teada, mis saab jäätmetest pärast nende sorteerimist.

Eesti rahvusparkide kobarlogo
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Eestimaa rahvusparkide programm keskendub Eesti looduskaitse süsteemi tutvustamisele rahvusparkide näitel. Saadakse põgusalt tuttavaks kõigi 6 rahvuspargiga ning põhjalikult tutvutakse oma kodule lähima rahvuspargi loodus- ja kultuuriväärtustega. Aktiivtegevuste käigus ehitatakse üheskoos rahvuspargi mudel ja mängitakse rollimängu. Rollimängu käigus saadakse teada erinevate sihtrühmade huvid ja vajadused kaitsealal.

Programm toimub koolis (2x 45 min) või rahvuspargi külastuskeskuses (2h) koos eelnevalt välja valitud loodusobjektide külastusega Lahemaal (kuni 3 lisanduvat tundi).

Vihmapilved horisondil.
Foto: Enri Uusna
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Õppeprogramm, kus õpime erinevaid ilmastikunähtusi ja nende tekkepõhjusi. Arutleme ilma ja kliima olulisuse üle meie igapäevaelus. Tutvume ilmavaatlusteks vajalike mõõtevahenditega ning viime läbi ilmavaatluse.

Vaade Viitna pikkjärvele.
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

2,5 km pikkune õpperetk, mille käigus õpime tundma jääajajärgseid pinnavorme Viitna näitel ning matkame need ka läbi.

Harjutuse käigus sorteeritud jäätmed.
Sorteeritud jäätmed. Foto: Mari Kala
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammis saab läbi aktiivtegevuste ja arutelude vastused küsimustele mis on jäätmed, kuidas need tekivad, miks on vajalik nende liigiti kogumine, mis saab jäätmetest edasi, kuidas jäätmete teket vähendada ning kuidas see kõik säästab meid ümbritsevat loodust.