Metskits looduses.
Metskits. Foto: Tairi Tappo
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Õppeprogramm annab ülevaate, kuidas käituda kohtumisel metsloomaga. Metsloomad ei vaja inimese abi, kuid erandjuhul võib sekkumine olla vajalik. Sekkumist vajavad olukorrad tuleb ära tunda ja tegutsema peab metsloomade loomulikku elukorraldust ja vajadusi arvestavalt.

Programmis tutvutakse metsloomade loomuliku elukorraldusega, abitusse seisundisse sattumise tüüpiliste olukordadega ja inimese rolliga selles. Tuuakse näiteid inimese vale käitumise tagajärgedest ja selle seosest jätkusuutliku elukorraldusega.

Loodusvarade õppemäng.
Loodusvarade aardejaht. Foto: Enri Uusna
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Õppeprogramm Eesti loodusvaradest, sealhulgas maavaradest. Õpilased saavad võimaluse Eesti maavarasid kaasõpilastele tutvustada. Selleks vajalikud teadmised tuleb aga omandada sissejuhatavas aardejahis. 

Vee-elustikku uurivad noored.
Vee-elustiku uurimine. Foto: Krista Kingumets
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammis püüame ja määrame vee-elanikke. Toimumiskohaks on kooli valitud veekogu Lääne-Virumaa piires. Headeks variantideks on Neeruti Eesjärv, Porkuni järv, Kadrina paisjärv või Soolikaoja Rakveres.