Elekter
Matthew Henry, Unsplash
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Maakond: Harjumaa
Geoloogia klaasis
Tiit Leito
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programmi käigus õpitakse tundma Eesti geoloogia põhialuseid, keskendudes Hiiumaa geoloogilise mineviku eripärale. Praktiliste tegevuste käigus õpitakse tundma erinevaid kivimeid ja nende teket. Tutvutakse infoga õppestendidel, katsetatakse, otsitakse vastuseid vastavalt ülesandele ( Kärdla meteoriidikraater, kivimite kasutamise, fossiilid, tardkivimid, moondekivimid). Õppeprogramm lõpeb rühmade esitluse ja kokkuvõttega

Maakond: Hiiumaa
Kasutatav mäng programmis
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi eesmärk on tõsta õpilaste teadlikkust energia- ja ressursisäästu teemadel. Mängime tarbimisharjumusi käsitlevat õppemängu “Kus on elu säästlikum ja mõistlikum?” võrreldes erinevaid kodumajapidamisi – kombinatsioone majast, asukohast, inimestest, elustiilist – on osalejal võimalik tõmmata paralleele enda eluga ning paremini mõista erinevate valdkondade omavahelisi seoseid ning prioriteete. Kõik igapäevased toimingud on vähemal või rohkemal määral seotud energia- ja ressursitarbimisega. Nii keskkonnakaitse kui majanduse konkurentsivõime, aga ka laiemalt pikaajalise jätkusuutlikkuse huvides on oluline esmalt muuta meie tarbimissüsteemi oluliselt tõhusamaks ning seejärel asendada järk-järgult taastumatute ressursside kasutamine taastuvatega.

Maakond: Võrumaa
Kus on elu säästlikum ja mõistlikum?
Jüri Lõun
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Mängime tarbimisharjumusi käsitlevat õppemängu “Kus on elu säästlikum ja mõistlikum?”. Õppeprogrammi eesmärk on tõsta teadlikkust energia- ja ressursisäästu teemadel ja mõista kestliku arengu põhimõtteid. Võrdleme erinevaid kodumajapidamisi, arvestades elupinna iseärasusi, asukohta ja seal elavate inimeste elustiili. Osaleja saab tõmmata paralleele enda eluga ning paremini mõista erinevate valdkondade omavahelisi seoseid ning prioriteete.

Maakond: Raplamaa
Kus on elu mõistlikum ja säästlikum
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi eesmärk on tõsta õpilaste teadlikkust energia- ja ressursisäästu teemadel. Mängime tarbimisharjumusi käsitlevat õppemängu “Kus on elu säästlikum ja mõistlikum?” võrreldes erinevaid kodumajapidamisi – kombinatsioone majast, asukohast, inimestest, elustiilist – on osalejal võimalik tõmmata paralleele enda eluga ning paremini mõista erinevate valdkondade omavahelisi seoseid ning prioriteete. 

Maakond: Põlvamaa