Kus on elu
Jüri Lõun
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Mängime tarbimisharjumusi käsitlevat õppemängu “Kus on elu säästlikum ja mõistlikum?”. Õppeprogrammi eesmärk on tõsta teadlikkust energia- ja ressursisäästu teemadel ja mõista kestliku arengu põhimõtteid. Võrdleme erinevaid kodumajapidamisi, arvestades elupinna iseärasusi, asukohta ja seal elavate inimeste elustiili. Osaleja saab tõmmata paralleele enda eluga ning paremini mõista erinevate valdkondade omavahelisi seoseid ning prioriteete.

Maakond: Järvamaa
Vooluring
Rakett69 Teadusstuudiod
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Kahe või kolme praktilise ülesandega töötuba, kus käsitletakse teemasid elektrivool ja selle allikad, vooluring, elektrit (mitte)juhtivad materjalid, lüliti roll vooluringis.

Maakond: Harjumaa
Majakivi rändrahn.
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

 

7 km pikkune õpperetk läbi kolme soo arengustaadiumi, mille käigus kohtume ka Lahemaa suurima rändrahnuga. Sobib soode õppe kordamiseks.

Geoloogia klaasis
Tiit Leito
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programmi käigus õpitakse tundma Eesti geoloogia põhialuseid, keskendudes Hiiumaa geoloogilise mineviku eripärale. Praktiliste tegevuste käigus õpitakse tundma erinevaid kivimeid ja nende teket. Tutvutakse infoga õppestendidel, katsetatakse, otsitakse vastuseid vastavalt ülesandele ( Kärdla meteoriidikraater, kivimite kasutamise, fossiilid, tardkivimid, moondekivimid). Õppeprogramm lõpeb rühmade esitluse ja kokkuvõttega

Maakond: Hiiumaa
Kus on elu mõistlikum ja säästlikum
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi eesmärk on tõsta õpilaste teadlikkust energia- ja ressursisäästu teemadel. Mängime tarbimisharjumusi käsitlevat õppemängu “Kus on elu säästlikum ja mõistlikum?” võrreldes erinevaid kodumajapidamisi – kombinatsioone majast, asukohast, inimestest, elustiilist – on osalejal võimalik tõmmata paralleele enda eluga ning paremini mõista erinevate valdkondade omavahelisi seoseid ning prioriteete. 

Maakond: Põlvamaa