Päike ja planeedid
Pernova Hariduskeskus
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Programmis:

  • antakse põhjalik juhatus, kuidas mõistlikult kasutada astronoomias interneti, nutiseadmete ja mobiiliäppide võimalusi taevakehade asukohtade ja liikumiste kindlaks tegemise kohta;
  • tutvustatakse 360 kraadi planetaariumi kui kõige võimsama Universumi visualiseerimise õppevahendi võimalusi.

Tutvu planetaariumi võimalustega siin.

Planetaarium õpperogramm viiakse läbi 24 õpilasele.

Maakond: Pärnumaa
ilmakaared
Pernova Hariduskeskus
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Õppeprogramm kaartide tundmise, ilmakaarte määramise ja kompassi kasutamise õppimiseks. Õppeprogrammi läbimimiseks jagatakse õpilased kahte rühma ja õppetöös kasutatakse  suurt põrandakaarti, kompasse, joonlaudu, erinevad kaarte ja gloobust.

Praktikumi läbivad teemad:

  • kaardi ja kompassi tundmaõppimine;
  • ilmakaarte määramine kompassiga;
  • suurel põrandakaardil  lahendatakse erinevaid ülesandeid: vahemaade, kõrguste/sügavuste määramine, erinevate objektide leidmine kaardil.

Soovituslik 3. klass - toetab loodusõpetuse ainekava  - ilmakaared  ning  nende  määramine  kaardil ja looduses.

Maakond: Pärnumaa
avastusretk
Karoliina Lass
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Eesmärgid:

  • Julgustada õpilasi oma grupiga iseseisvalt metsas liikuma
  • Õpime looduskeskkonnas kasutama kompassi ja määrama ilmakaari
  • Märkamisoskuse ja analüüsivõime arendamine
  • Tähtsamate puu-, taime- ja loomaliikide õpetamine
  • Tahvelarvuti erinevate kasutusfunktsioonide õpetamine
  • Tegevuste kaudu õppimine
  • Koostööoskuse arendamine vahetus keskkonnas
  • Loomade tegevusjälgede otsimine
  • Koolis õpitavate ainete integratsioon
Maakond: Harjumaa
orienteerumine maastikul
VVV SA
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Programmi  jooksul  viiakse läbi praktiline õpperetk “Orienteerumine maastikul”. Projekt algab õpitu kordamisega, et õpilased oskaksid orienteerumiskaarti looduses lugeda, saada aru, kus nad kaardil asuvad ning panna paika kaardi ilmakaared. 

Programmi teises pooles toimub õpetlik ülesanne orienteerumine maastikul. Õpilased jagatakse rühmadesse, iga rühm saab kaardi punktidega, mis on vaja looduses üles leida. Igas punktis on teadmisi kinnitav ülesanne õpilastele lahendamiseks.

Maakond: Tartumaa