
Tutvustada lasteaialastele metsa ja raba ning õpetada neid seal liikuma. Õpetada tundma nende kasvukeskkondade tuntumaid taimi. Selgitada, miks peab loodust hoidma. Tutvume rabajärve ja seda ümbritseva rabapinnasega.
Juhendaja tutvustab õpilastele erinevaid väljasõitude korraldamise võimalusi, räägib, kuidas seda planeerida, missugustel sõitudel milliseid vahendeid vajatakse jne. Seejärel panab klass kokku reisiplaani, koostab eelarve ja nimekirja vajalikest vahenditest. Juhendaja esitab suunavaid küsimusi ja täpsusteb. Lõpuks valmib selline plaan, mille abil saakski väljasõidu teha.

Õpperogramm koosenb kahest osast: planetaariumi 360 kraadine programm ja praktikum klassiruumis.
Programm planetaariumis - mille läbi vaadeldakse inimest kui terviku toimimist - ehitatakse skeletist kuni nahani elundkondade kaupa inimene, mille läbi saab täieliku visuaalse ülevaate inimese ehitusest. Programm võimaldab vaatleme elundkondade omavahelist seost.
Hingamiselundkonna praktikum klassiruumis, kus kasutatkase andmekogujaid ja gaasilise hapniku andureid hapniku tarve mõõtmiseks erinevate katsete puhul.
- kopsumahu suurendamise võimalused;
- hapnikutarve katseisikutel;
- analüüs hingamise olulisusest.
Tutvu planetaariumi võimalustega siin.

Harjutame matkale minekut turvalises ja tuttavas keskkonnas - lasteaias või koolis ning selle lähiümbruses. Selgitame välja, kes on metsas meie abilised ning kellest võiks eemale hoida. Proovime läbi orienteerumise, lõkke tegemise ning looduses ellujäämiseks vajalikud nipid. Vanemate matkajatega kohtume metsas matkarajal ning proovime kõik päriselt läbi.
Õppeprogrammi eesmärgiks on läbi praktiliste tegevuste õppida looduses käituma ja hakkama saada. Tegevuste käigus jagatakse praktilisi matkatarkusi. Ehitatakse onni. Õpitakse tundma taimi, ka neid, millest teed valmistada. Keedetakse teed ja võetakse linnupetet. Läbi mängu saadakse teada, millised loomad elavad selles metsas. Õpitakse märkama looduse märke ning seda kuidas vajadusel aidata matkal kaaslast ja iseennast.