
Programm viib kokku matemaatikas õpitu päris looduses eksisteerivaga. Milliseid kujundeid võib leida metsa alt ja õue pealt? Kui pikad või rasked on matkal kohatud loodusobjektid? Eriti põnevaks läheb, kui püüame puude ja põõsaste kõrgust ära arvata. Anname esmalt hinnangu ja seejärel kontrollime tulemust mõõtmise teel. Oskus täpselt mõõta nõuab harjutamist. Loendame hulkasid, olgu selleks linnud parves, puud metsatukas või hoopis sipelgad pesas. Kuidas jõuda tulemuseni, mis vastab tegelikkusele? Läbi mängude harjutame liitmist-lahutamist saja piires. Me ei unusta ka loodusõpetust ja teeme tutvust retke käigus kohatud liikidega. Kuna liigume looduses, annab programmil osalemine ka lastele vajalikku füüsilist koormust.

Keskkonnateadlikkuse ja rohetehnoloogiate õpiõues räägime praktilise loodushoiu, keskkonnateadlikkuse ja rohetehnoloogiate. Arutleme ringmajanduse, prügi sorteerimise, uute tehnoloogiate ning keskkonnahoidliku käitumisega seotud aktuaalsete probleemide ja lahendusvõimaluste üle, lahendame praktilisi ülesandeid.
Aktiivse loodushoiu õpiõues räägime keskkonnahoiu tähtsusest, ringmajandusest ja prügi sorteerimisest ning kliimamuutuste mõjust Eesti loodusele. Samuti muude loodushoiu aktuaalsete probleemide ja lahendusvõimaluste üle. Räägime looduskaitselistest ja loodust tutvustavatest tegevustest ning võimalustest.
Õppeprogramm viib meid Lydia Koidula ehk koduselt Lolla lapsepõlve mängumaale, kus erinevate aktiivõppemeetodite abil tutvume aia kui elukooslusega. Saame tuttavaks erinevate puude, põõsaste ja rohttaimedega. Otsime loomade tegutsemisjälgi ning paneme proovile oma meeled.

Progrmmi käigus tutvume erinaveta metsatüüpide ja ja sealsete asukatega, nendega, kel jalad all ja nendega, kes juurikaga maa küljes kinni. Käime palu-, lodu-, raba-, segametsas, lisaks puiskarjamaal, tutvume sealsete tüüpiliste asukatega.