Jäätmete sorteerimise infokettad.
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Teeme jalutuskäigu Lääne-Viru jäätmekeskuses, kus saame teada, mis saab jäätmetest pärast nende sorteerimist.

Vihmapilved horisondil.
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Programmi käigus õpime erinevate ilmastikunähtuste tekkepõhjusi ning korraldame ka oma väikse ilmavaatluse. Võimalik korraldada ka koolis.

Vaade Viitna pikkjärvele.
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

2,5 km pikkune õpperetk, mille käigus õpime tundma jääajajärgseid pinnavorme Viitna näitel ning matkame need ka läbi.

Harjutuse käigus sorteeritud jäätmed.
Sorteeritud jäätmed. Foto: Mari Kala
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

 

 

Programmis saab läbi aktiivtegevuste ja arutelude vastused küsimustele mis on jäätmed, kuidas need tekivad, miks on vajalik nende sortimine, mis saab jäätmetest edasi, kuidas jäätmete teket vähendada ning kuidas see kõik säästab meid ümbritsevat loodust.
Jäätmed on inimese tekitatud probleem ning nende liigiti kogumine vajalik. Jäätmeid liigiti sortides osaleme me kõik ringmajanduses, suuname olemasoleva materjali uuteks toodeteks ning hoiame sellega kokku energiat ja veekulu. Nii osaleme jätkusuutliku arengu tagamisel.

Rohukonn
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammis õpime tundma Eesti kahepaikseid ning otsime neid ka Porkuni järvest.