Jäätmete sorteerimise infokettad.
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Teeme jalutuskäigu Lääne-Viru jäätmekeskuses, kus saame teada, mis saab jäätmetest pärast nende sorteerimist.

Harjutuse käigus sorteeritud jäätmed.
Sorteeritud jäätmed. Foto: Mari Kala
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammis saab läbi aktiivtegevuste ja arutelude vastused küsimustele mis on jäätmed, kuidas need tekivad, miks on vajalik nende liigiti kogumine, mis saab jäätmetest edasi, kuidas jäätmete teket vähendada ning kuidas see kõik säästab meid ümbritsevat loodust.

Ruutkoodi lugemas
Ökokratt
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:
Tahvelarvutiga looduses liikumine ja küsimusepunktide otsimine. Õpilased otsivad ja läbivad iseseisvalt enda valitud järjekorras kuni 15 vaatluskohta ning vastavad neis kohtades avanevatele küsimustele. Programmi kestel läbitakse kuni 3 km pikkune marsruut. Küsimuste vahel on 2-3 loomingulist ülesannet  (nt teha foto etteantud stsenaariumiga).
Ilmakaarte õppimine-kordamine
Õpitakse tundma tähtsamaid taime-, roomajate- ja kahepaiksete, looma- ja linnuliike kasutades tahvlites  olevaid määrajaid
Mis vahe on puul, põõsal, puhmal ja rohttaimedel?
Heitlehine vs igihaljas puu/põõsas/puhmas.
Otsitakse loodusest loomade tegevusjälgi.
Orienteerumine looduses.
Positsioneeritakse ennast kaardil ning määratakse mõnede lähedal asuvate suuremate asulate kaugused ning suund.
Valmistatakse loodulikest vahenditest päiksekell.
Retke käigus liigutakse orienteerumise kaardi järgi
Tehakse fotosid etteantud stsenaariumi järgi.