placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Praktilise töötoa käigus selgitakse:

  • mis on tervislik elukeskkond ja kuidas mõjutavad meie tervist ja keskkonda tavalised ehitusmaterjalid
  • mis on „haige maja sündroom“
  • missuguse keskkonnasõbralikku alternatiivi tavatoodetele saab valida teadlik tarbija

Osalejad õpivad ise kokku segada värve looduslikest komponentidest: munaõlitempera, õllelasuurvärv ja kaseiinvärv ehk kohupiimavärv.

Maakond: Ida-Virumaa
placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Praktilise töötoa käigus selgitakse konkreetse tootegrupi – kosmeetikatoodete näitel:

  • -kuidas reklaam püüab mõjutada tarbija valikut
  • -kuidas teha keskkonnasõbralikumaid ostuvalikuid

Programmi käigus tutvutakse toote olelusringiga ja tema keskkonnamõjuga.

Osalejad valmistavad ise näokreemi looduslikest komponentidest ja õpivad toodetelt otsima ja ära tundma enamlevinud ökomärgiseid.

Maakond: Ida-Virumaa
placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programmi käigus uuritakse: milline on karjääri tranšeedesse kogunenud vesi, kui kaua võtab aega selle muutumine samaväärseks loodusliku veekoguga. Kas teda võib kunagi kasutada joogiveena?

Maakond: Ida-Virumaa
placeholder
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programmi käigus saadakse ülevaade loodusressursside – liiv, turvas, joogivesi, tehnoloogiline vesi ja põlevkivi – kasutamise kohta ning nende mõjust kaitsealale, Kurtna järvestikule.

Maakond: Ida-Virumaa
pilt
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Programmi põhirõhk on suunata lapsi nägema loodust, märkama detaile ja julgustada esitama küsimusi nii endale, õpetajale, juhendajale jne. Me tahame, et laps õpiks märkama, tal tekiks uudishimu ja soov saada teada. 

Programm viiakse läbi tellijaga kokkulepitud looduslikus kohas (Ida-Virumaal).

Maakond: Ida-Virumaa