
Klaas on täiel määral ümbertöödeldav materjal, seega on selle taaskasutamine täiesti jäätmevaba protsess, mis vähendab ümbritsevale loodusele negatiivset mõju. Tegevuse käigus tutvuvad õpilased klaasi tootmistehnoloogia ja ümbertöötlemisega, saavad infot Eestis tegutsevate klaastaara tootjate kohta. Samuti tutvutakse klaastaara vastuvõtu tingimuste ning alternatiivsete klaasi taaskasutusvõimalustega, näiteks käsitöös ja loometööstuses. Õpilastegevuste raames viime läbi klaasmosaiigiteemalise meistriklassi.
Kilekottide massilise kasutamise globaalne kahjulikkus maailmas ei kutsu juba ammu esile vaidlusi. Õppetegevuse käigus saavad õpilased teada mitte ainult kilekottide kasutamise kahjulikkusest looduskeskkonnale, vaid juhendajaga koostöös jõutakse ka võimalike alternatiivideni materjali kasutamisel inimese igapäevaelus. Samuti saab iga õpilane iseseisvalt valmistada (dekoreerida trükimustriga) endale isikliku korduvkasutatava tekstiilkoti

Tekstiili- ja rõivatööstus on äärmiselt globaliseeritud. Programm annab ülevaate tekstiiliahelas toimuvast keskkonna koormamisest ning toob välja seosed meie endi tarbimisharjumustega. Lisaks probleemi väljatoomisele käsitletakse esmaseid samme võimalustest muuta väga lihtsalt oma elustiil keskkonnasäästlikumaks.

Eesmärk anda ülevaade Eesti jõgede ökosüsteemist ja Narva jõe eripärast, Narva jõgi ümbritsevast keskkonnast ja inimeste mõjust keskkonnale, looduskaitsest Eestis. Kujundada säästva ellusuhtumist keskkonda. Tekitada huvi iseseisvalt uurida rohkem Narva jõe ja ümbritseva keskkonna ajaloost ja inimeste mõjust.

Õppeprogramm annab ülevaate sellest, millised söödavad ja mürgised taimed kasvavad Eesti looduses.