punarind
Kauri Kivipõld
Lühikirjeldus:

Programmi eesmärk on õpilaste teadlikkuse suurendamine inimtegevuse mõjust keskkonnale, looduse ja keskkonna sidumine jätkusuutliku arengu ning loodusressursside säästliku kasutamisega. Õpilased märkavad ja tunnevad tavalisi meie lähiümbruses elavaid ja lendavaid linde, eristavad erinevaid liike, teavad, kuidas linnuvaatlust läbi viiakse ja mis infot lindude arvukuse muutus keskkonna kohta näitab.

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Keskkonnajulgeoleku ja jätkusuutliku arengu õpitoas räägime sellest, mida keskkonnajulgeolek endast kujutab ning milliseid valdkondi sisaldab. Tutvustame keskkonnajulgeoleku komponente ning keskkonnakaitse, keskkonnajulgeoleku, loodusliku mitmekesisuse, looduskeskkonna taastamise ning ühiskonna ja kogukondade jätkusuutlikku arengu seoseid.

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Keskkonnajulgeoleku ja jätusuutliku arengu õpitoas räägime sellest, mida keskkonnajulgeolek endast kujutab ning milliseid valdkondi sisaldab. Tutvustame keskkonnajulgeoleku komponente ning keskkonnakaitse, keskkonnajulgeoleku, loodusliku mitmekesisuse, looduskeskkonna taastamise ning ühiskonna ja kogukondade jätkusuutlikku arengu seoseid. Arutame konkreetsete näidete varal võimalikke lahendusi. Õpitoa raames toimuvad ühisarutelud ning tegevused meeskondades.

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Loodushoiu õpitoas räägime keskkonnahoiu tähtsusest, ringmajandusest ja prügi sorteerimisest ning kliimamuutuste mõjust Eesti loodusele. Arvestame, et tänavu möödub 110 aastat looduskaitse algusest Eestis. 1910. aastal moodustati esimene kaitseala. Seetõttu keskendume ka looduskaitse juubeliaasta motole “Hoia mida armastad” ning räägime loodushoiu olulisusest ja praktilistest võimalustest.

Maakond: Harjumaa