placeholder
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Kuidas maitseb jänesekapsas? Mis tunne on, kui sammal põske paitab? Millest räägib mets, kui teda kuulata? Kuidas lõhnab loodus? Millist ilu võib leida meie ümber?

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Astume jõe kaldale, et uurida ning arutada, kes elab jões, kes jõe kaldal ning kellele üldse on jõge vaja.

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Harmi mõisal on väike armas park, mille äärest voolab läbi Kuivajõgi. Vanad puud, noored puud, vana kooliaed, põõsastik jõe kaldal - see kõik moodustab mitmekesise looduskeskkonna, milles tasub mütata.

Maakond: Harjumaa
placeholder
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Rabad on läbi aegade olnud ühed salapärased ja müstilised paigad. Uurime üheskoos lähemalt, mis see raba ikkagi on ning kes seal elavad.

Maakond: Harjumaa
tiigielustik
Karoliina Lass
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programm „Elu tiigis“ keskendub looduse vahetule kogemisele ja praktilisele tegevusele.

Siduda praktiline looduse tundmine ja koolis õpitu.

Osalev õpilane õpib märkama elusloodust enda ümber, sealhulgas väikeseid selgrootuid tiigivees.

Oskab nimetada putukaid, kelle vastsed elavad vees.

Oskab seletada protsesse vee elukeskkonnas (milleks on vaja õhku, valgust jne).

Oskab paremini määratleda looduskeskkonnas esinevaid probleeme, neid loovalt lahendada, kasutades loodusteaduslikku meetodit.

Õpilane väärtustab looduslikku mitmekesisust, mõistab inimese tähtsat rolli kõige elava ja ümbritseva suhtes.

Peab oluliseks vastutustundlikku ja säästvat eluviisi ning puhtas looduses viibimise positiivset mõju oma tervisele.

Maakond: Harjumaa