röövik
Karoliina Lass
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:
  • Looduse märkamine ja võrdlemine aastaajast tulenevalt.
  • Elusloodus ja eluta loodus
  • Õpitakse tundma taime- ja loomaliike, keda näeme oma retkel või kelle tegevusjälgi me leiame.
  • Okaspuud ja lehtpuud. Heitlehine vs igihaljas puu/põõsas/puhmas, võrdlemine.
  • Sammal vs samblik.
  • Orienteerumine metsas, loodusmärkide jälgimine.
  • Meelte kasutamine looduses - lisaks vaatamisele ja märkamisele kuulame metsahääli, otsime, mida saab metsas maitsta, nuusutame metsalõhna ja kombime erinevaid „asju“.
  • Looduse kunstiteose märkamine ja ise looduspildi tegemine.
Maakond: Harjumaa
varjualune
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Motiveerida lapsi ja noori looduses liikuma ja ümbritsevat keskkonda uurima. Õpime praktilisi matkatarkusi igapäevaselt looduses kasutama ning püüame hajutada hirmusid ja eelarvamusi seoses looduses liikumisega. Soodsa pinnase selleks loob liigiõpe – toetame loodusõpetuses (bioloogias) õpitut vahetult proovile panema ning huvi tundma meid ümbritseva vastu. Oleme arvamusel, et sügavam teadmine ümbritseva looduse kui terviku vastu loob eelduse mõistlikumale ja hoolivamale käitumisele tulevikus – olgu selleks siis RMK radade avastamine, kalapüügiretk või liigi(kaitse)-spetsiifiline tegevus tulevikus.

Maakond: Harjumaa