

Eestis kaevandatavate ja mittekaevandatavate maavarade määramine, kasutusvõimaluste ja vajaduste uurimine, kaevandatavate maavaradega seotud probleemid ja neile võimalike alternatiivide leidmine.
Soovituslik 10.-11. kl

Praktikum, mille käigus uuritakse taimeraku ehitust ja funktsioneerimist. Valmistatakse preparaate, uuritakse mikroskoobiga; määratakse taimelehtedes klorofülli, transpiratsioon ja leitakse õhulõhed.. Vesteldakse ja arutletakse teemal taimede roll ja tähtsus keskkonnas.

Planetaariumi visuaalne programm (360º): inimese kui terviku toimimise vaatlemine. Ehitame skeletist kuni nahani - elundkondade kaupa inimese. Vaatlem, arutleme ja elundkondade omavaheline seos.
Luustiku, vereringe- ja hingamiselundkonna praktikum klassiruumis: preparaatide tegemine, vaatlemine mikroskoobiga.
Soovituslik 9. kl ja gümnaasium.
Tutvu planetaariumi võimalustega siin.

Erinevate kiirgusega kokkupuude igapäevaelus ja mõju inimesele, looduslikud ja tehislikud kiirgusallikad, meid ümbritsevate kiirguste mõõtmine ja analüüsimine.