Katkujuur. Foto: Krista Kingumets
HARILIK KATKUJUUR. FOTO: KRISTA KINGUMETS
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Oma- ja võõramaised liigid meie looduses - kes nad on, kuidas neid ära tunda ja millist mõju võõrliigid meie kohalikule elustikule avaldavad?
Kõike seda saab õppeprogrammi jooksul teada. Õpilased kõrvutavad omamaiseid ja võõrliike ning arutlevad võõrliikide leviku ja inimese rolli üle selles. Saavad teada kuidas võõrliigid meie kodumaist elurikkust mõjutavad ning kuidas nende negatiivset mõju vähendada. Teeme rühmatöid ja täidame töölehti.

Maakond: Hiiumaa
Eestimaa rahvusparkide kobarlogo
Asko Künnap
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Eestimaa rahvusparkide programm keskendub Eesti looduskaitse süsteemi tutvustamisele rahvusparkide näitel. Saadakse põgusalt tuttavaks kõigi 6 rahvuspargiga ning põhjalikult tutvutakse oma kodule lähima rahvuspargi loodus- ja kultuuriväärtustega. Aktiivtegevuste käigus ehitatakse üheskoos rahvuspargi mudel ja mängitakse rollimängu. Rollimängu käigus saadakse teada erinevate sihtrühmade huvid ja vajadused kaitsealal.

Programm toimub koolis (2x 45 min) või looduskeskuses koos matkaga (5h).

Maakond: Ida-Virumaa
Katkujuur. Foto: Krista Kingumets
HARILIK KATKUJUUR. FOTO: KRISTA KINGUMETS
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Oma- ja võõramaised liigid meie looduses - kes nad on, kuidas neid ära tunda ja millist mõju võõrliigid meie kohalikule elustikule avaldavad?
Kõike seda saab õppeprogrammi jooksul teada. Õpilased kõrvutavad omamaiseid ja võõrliike ning arutlevad võõrliikide leviku ja inimese rolli üle selles. Saavad teada kuidas võõrliigid meie kodumaist elurikkust mõjutavad ning kuidas nende negatiivset mõju vähendada. Teeme rühmatöid ja täidame töölehti.

Maakond: Läänemaa
Harilik katkujuur
Harilik katkujuur. Foto Krista Kingumets
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Oma- ja võõramaised liigid meie looduses - kes nad on, kuidas neid ära tunda ja millist mõju võõrliigid meie kohalikule elustikule avaldavad?
Kõike seda saab õppeprogrammi jooksul teada. Õpilased kõrvutavad omamaiseid ja võõrliike ning arutlevad võõrliikide leviku ja inimese rolli üle selles. Saavad teada kuidas võõrliigid meie kodumaist elurikkust mõjutavad ning kuidas nende negatiivset mõju vähendada. Teeme rühmatöid ja täidame töölehti.   

Maakond: Tartumaa
Kas märkad konna?
Arne Ader
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Mõtisklus inimese ja looduse vahekorrast ja meie kohast eluslooduse võrgustikus. Pildilised rännakud elurikkusest ja eluvaesusest, metsast ja raiesmikest. Testime ja arendame märkamisvõimet erinevate pildilugude vahendusel ja arutleme, kas elurikkus on ära tuntav ka ilma teadusuuringute ja statistikata. Kas fotol kõret märkasite?  

Keskus: LOODUSEMEES
Maakond: Valgamaa