Rakvere rahvaaed
Kauri Kivipõld
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Õpilased jagatakse 2-liikmelisteks gruppideks, iga grupp saab täitmiseks töölehe. Pargis otsitakse töölehtedel olevatele küsimustele vastuseid. Teel esitab juhendaja lisaküsimusi, näitab raja ääres olevaid lindude ja loomade tegutsemisjälgi ja muud huvitavat. Õpilased otsivad grupiti töölehel olevaid taimi ning vaatavad ja määravad pargilinde.

Rakvere tammikus
Kauri Kivipõld
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Programm toimub Rakvere tammikus. Programm tutvustab Rakvere tammiku poollooduslikku laialehist metsakooslust ja selle elustikku, pinnavorme, keskkonnaprobleeme, kultuuripärimust ning maastiku kujunemist inimese ja looduse koostoimel.  Õpilased lähevad kahekaupa Rakvere tammikusse, kus otsivad oma isiklike nutitelefoni abil õiget teed, kontrollpunkte, õigeid vastuseid ja vastavad ka oma seadmes. Parimad saavad auhinnad.

Viru raba
Kauri Kivipõld
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Programm toimub Viru rabas, kus lapsed tutvuvad raba kujunemise, elustiku, rahvapärimuse ja turba tootmisest tulevate ohtudega keskkonnale. Tegemist on võistkondliku maastikumänguga, kus õpilased kasutavad õige tee, küsimuste ja ülesannete leidmiseks isiklikke nutiseadmeid. Tublimad saavad auhinna.

Grupitööd tegemas
Kauri Kivipõld
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Tegemist on haridusliku rollimänguga. Õpilaste ülesandeks on kehastuda erinevateks huvigruppide esindajateks, kes tegelevad kliimapoliitika kujundamisega ja välja tööta kliimapoliitika. Enamik materjale saadetakse õpilastele ette, et nad saaksid juba kodus ennast taustaga kurssi viia. Täpne instrueerimine toimub juba kohapeal. Programmi lõpus tehakse ühine päeva kokkuvõte. 

Õpilased aialinnuvaatlust tegemas
Kauri Kivipõld
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Õppeprogramm toimub osaliselt klassiruumis ja osaliselt kooli lähedal õues, programmi viiakse läbi talvel. Sissejuhatavas osas, täidetakse grupitööna töölehti küsimustega lindude rände, meil talvituvate lindude, asula elukeskkonna kohta ning milliseid keskkonnamuutusi näitab meile lindude arvukuse või liigirikkuse muutus, miks tehakse linnuvaatlusi, kuidas linnakeskkonda keskkonnasõbralikumaks muuta. Ühiselt arutletakse vastuste üle. Õpitakse lindude määramist nende väliste tunnuste järgi, linnuraamatute ja interneti abil. Iseseisva töö osas otsivad õpilased grupiti aias või pargis linde ja määravad neid. Kokkuvõtvas osas arutletakse vaatluse tulemuste üle võetakse päev kokku.