Kadri Tinn
Kadri Tinn
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programmis saavad osalejad uurida, kuidas mõjutab atmosfäär erinevatel taevakehadel selle pinda ja elutingimusi ning selgitatakse välja, miks on just Maa tingimused sobivad elutegevuseks. Programm toetab loodusõpetuse ja loodusgeograafia ainekavasid ning sobib eeskätt 5. klassi ja gümnaasiumi õppekavaga.

Maakond: Tartumaa
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi käigus tutvuvad õpilased Läänemere elustiku ja seostega läbi hülge silmade. Toimuvad mereteemalised aktiivülesanded, draama ja mängud, vaadeldakse kalu ja mereelustiku eksponaate loodusmuuseumis. Lapsed tutvuvad Läänemeres hüljeste, kalade (räim, tursk, lest), lindude (kormoran, merikotkas), karpide ja teistega. Vaadatakse, kuidas mereloomadele mõjuvad keskkonnamuutused meres (suur kalapüük, prügi vees, pesupulber jm). Otsitakse vastust küsimusele, kuidas hoida merd puhtana.

Maakond: Tartumaa
Sihtgrupp: Lasteaed
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi käigus tutvuvad õpilased Läänemere elustiku ja seostega läbi hülge silmade. Toimuvad mereteemalised aktiivülesanded, draama ja mängud, vaadeldakse kalu ja mereelustiku eksponaate loodusmuuseumis. Lapsed tutvuvad Läänemeres hüljeste, kalade (räim, tursk, lest), lindude (kormoran, merikotkas), karpide ja teiste loomadega. Vaadatakse, kuidas mereloomadele mõjuvad keskkonnamuutused meres (suur kalapüük, prügi vees, pesupulber jm). Otsitakse vastust küsimusele, kuidas hoida merd puhtana.

Maakond: Tartumaa
Hullu Teadlase indikaatorvedeliku katse
Uku Peterson
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Uurime vee omadusi ja erinevaid olekuid ning võrdleme katsete abil vedelate ja gaasiliste ainete omadusi (nt vesi ja süsihappegaas). Praktilise töö käigus saavad selgeks vee olekute muutumine, katsetame, kuidas on võimalik muuta vee tihedust. Lisaks saame teada, kui palju on maakeral puhast joogivett ning kuidas kaitsta veekogusid reostumise eest.

 

Maakond: Tartumaa
placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi raames tutvustatakse joogivee puhastamise meetodeid, joogivee saamise võimalusi, põhjaveekihte; tehakse veepuhastamise katseid; uuritakse vee omadusi õpilaste poolt kaasa toodud joogiveest, puurkaevu toorveest ning puhastatud veest. Määratakse puurkaevu veest, liivafiltri, söefiltri, veepehmendi, pöörosmoosi väljavoolust pH, elektrijuhtivus, veekaredus, raua sisaldus ning hinnatakse veepuhastamise filtrite ja seadmete efektiivsust.

Maakond: Tartumaa