LK logo
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programm tutvustab Eesti looduskaitsesüsteemi põhimõtteid. Läbi erinevate tegevuste õpitakse tundma looduskaitse ajalugu, Eestimaa looduskaitsesüsteemi ja kaitsealasid, kaitsealade tüüpe ja vööndeid. Arutletakse kas ja kelle eest on vaja loodust kaitsta ning kuidas igaüks saab panustada loodushoidu süsteemi.  Õpilased oskavad märgata ja teada anda keskkonnarikkumistest.

Maakond: Põlvamaa
looduskaitse logo on tammeleht
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programm tutvustab Eesti looduskaitsesüsteemi põhimõtteid. Läbi aktiivtegevuste saavad osalejad teada looduskaitse ajaloost, Eestimaa loodus- ja kaitseväärtustest, tunnevad kaitsealade tüüpe ja vööndeid. Arutletakse kas ja kelle eest on vaja loodust kaitsta ning kuidas igaüks saab panustada loodushoidu süsteemi. Õpilased oskavad märgata ja teada anda keskkonnarikkumistest.

Maakond: Jõgevamaa
Joaveski joastik
Maie Itse
Sihtgrupp: Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Olulised isikud ja nende tegevused Eesti looduskaitse loomisel ning kujundamisel. 

Õuesõppe programm, kus on lõimitud loodus, kohalik kultuuripärand ja erinevad õppeained.

Maakond: Harjumaa
Looduskaitse logo
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programm tutvustab Eesti looduskaitsesüsteemi põhimõtteid. Läbi erinevate tegevuste õpitakse tundma looduskaitse ajalugu, Eestimaa looduskaitsesüsteemi ja kaitsealasid, kaitsealade tüüpe ja vööndeid. Arutletakse kas ja kelle eest on vaja loodust kaitsta ning kuidas igaüks saab panustada loodushoidu süsteemi.  Õpilased oskavad märgata ja teada anda keskkonnarikkumistest.

Maakond: Viljandimaa
Looduskaitse märk
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Programm tutvustab Eesti looduskaitsesüsteemi põhimõtteid. Läbi erinevate tegevuste õpitakse tundma looduskaitse ajalugu, Eestimaa looduskaitsesüsteemi ja kaitsealasid, kaitsealade tüüpe ja vööndeid. Arutletakse kas ja kelle eest on vaja loodust kaitsta ning kuidas igaüks saab panustada loodushoidu süsteemi. Õpilased oskavad märgata ja teada anda keskkonnarikkumistest.

Maakond: Tartumaa