Aktiivse loodushoiu õpiõu
Raul Savimaa
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Aktiivse loodushoiu õpiõues räägime keskkonnahoiu tähtsusest, ringmajandusest ja prügi sorteerimisest ning kliimamuutuste mõjust Eesti loodusele. Samuti muude loodushoiu aktuaalsete prob­leemide ja lahendusvõimaluste üle. Räägime loodus­kaitse­listest ja loodust tutvustavatest tegevustest ning võimalustest.

Looduskaitse ja kaasamise õpiõu
Raul Savimaa
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Looduskaitse ja kaasamise õpiõues uurime mitmekesise linnalähedase metsaala põhjal praktilise loodushoiu, keskkonnast hoolimise, elurikkuse säilitamise, säästva eluviisi, kliimamuutuste, looduskaitse ja teisi keskkonnahoiu aktuaalsete probleemidega seotud teemasid ja nende lahendus­võimalusi. Arutleme sobivate loodushoidlike ja looduskaitseliste tegevuste ning kaasamisvõimaluste üle.

Mets ja meie vastutus (7.-9. klass Harjumaal)
Raul Savimaa
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi eesmärk on käsitleda üksikisiku, kogukonna ja ühiskonna vastutust elukeskkonna kestlikkuse, elurikkuse ja metsakoosluste säilimisel ning õpetada turvalist ja säästlikku käitumist. Praktiliste näidete ja tegevuste varal tutvustatakse loodus­hoidu ja keskkonnateadlikkust. Arutleme ringmajanduse, prügi sorteerimise, kliimamuutuste ning muude keskkonnahoiu aktuaalsete probleemide ja lahendusvõimaluste üle. Räägime looduskaitse­listest ja loodust tutvustavatest tegevustest ning võimalustest Eestis.

Programmil on Eesti Keskkonnahariduse Ühingu  keskkonnaharidusliku õppeprogrammi kirjelduse kvaliteeti tõendav märgis „Läbimõeldud programm“, märgis nr 456.

placeholder
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Õppeprogrammi eesmärk on tutvustada linnalähedast metsa ning õpetada turvalist ja säästlikku käitumist ning jätkusuutlikku metsahoidu. Oleme selleks valinud mitmekesise metsa Ida-Harjumaal, kus tutvume erinevate metsatüüpidega, arutleme metsa eluringi ning säästliku ja jätkusuutliku looduskasutuse üle, vaatame kobraste tegevuse jälgi ning arutleme inimtegevuse mõju üle metsas. Õpilased saavad ise proovida ainetundide korraldamist looduses, tunnetame metsa viie meelega ning mängime maastikumängu. Retk on sobilik ka erivajadusega õpilastele.