
Teekond lasteaialastega Pääsküla rappa, kus tegevused ja lood vahelduvad liikumisega mitmekesisel maastikul, et lapsel oleks võimalik ise märgata, tunnetada ja kuuldut-kogetut tervikuga seostada.
Aega läheb paar tundi, aga ilusa ilma ja suuremate lastega võib ka rohkem aega võtta.

Mitu tundi ronimist Männiku karjääride vahel ning matkamist liivikutel ja Pääsküla rabas.
Nähakse tehismägesid ja tehisjärvi, looduslikke liivaluiteid ja allikaid, tugeva inim-mõjutusega raba, tüüpilist rabataimestikku.

Aktiivõppereis erinevate veekogude tundmaõppimiseks.
Harku või Maardu järv - milline on järv ja kes seal elavad.
Vääna või Pirita jõgi - mõõdetakse voolukiirust, vaadeldakse elanikke jõe sees ja ääres ning kallaste erinevust eri kohtades.
Vääna-Jõesuu või Looderanna (Ülgasel) - piknik ja retk mööda randa
Õpilaste hulgas populaarne programm - algul mõned küll võõristavad mereelukate lõhna, aga lõpuks on enamus näppupidi kalade sisemuses ega taha kuidagi lõpetada.
Need, kellele praktilises osas kaasalöömine üldse ei passi, võivad piirduda vaatlemise ja kirjatööga ning saavad meelekosutuseks lõpuks elavnurka pehmete ja karvaste juurde.

Nõmme loodusmajas ja parkmetsas läbiviidav õppeprogramm on mõeldud eelkõige 1.klassi õpilastele esimeseks kooliväliseks õppekäiguks, aga sobib kõigile I kooliastme õpilastele.
Tööd saavad kõik meeled, kohtutakse loomadega loodusmajas ja loomade päriskoduga, mõeldakse ennast loomaks ja taimeks, saadakse osaks loodusest.