metskits
Metskits. Foto: Tairi Tappo
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Õppeprogramm annab ülevaate, kuidas käituda kohtumisel metsloomaga. Metsloomad ei vaja inimese abi, kuid erandjuhul võib sekkumine olla vajalik. Sekkumist vajavad olukorrad tuleb ära tunda ja tegutsema peab metsloomade loomulikku elukorraldust ja vajadusi arvestavalt.

Programmis tutvutakse metsloomade loomuliku elukorraldusega, abitusse seisundisse sattumise tüüpiliste olukordadega ja inimese rolliga selles. Tuuakse näiteid inimese vale käitumise tagajärgedest ja selle seosest jätkusuutliku elukorraldusega. 

Maakond: Jõgevamaa
olümpialipul on viis eri värvi rõngast
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Õues toimuvas aktiivõppeprogrammis liigutakse tegevuspunktide vahel, milles erinevad ülesanded, mängud, võistlused on seostatud metsloomadega. Osalejad võrdlevad nende meeli ja muid ellujäämiseks vajalikke oskusi enda omadega.

Maakond: Jõgevamaa
õppemängu komplekti mängualus majade piltide ja perede nimedega
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Juhendatud õppemäng meie igapäevastest valikutes kodus - toit, vesi, soojus, elekter, jäätmed, heaoluteenused. Mängu käigus hindavad grupid erinevate perede lahendusi, sellele järgneb omakorda vastuste analüüs. Mängu on võimalik ka kooli iseseisvaks kasutamiseks laenutada.

Maakond: Jõgevamaa
Õppemängu kaane kujundusel on joonis kohvi, banaani ja teiste oluliste toodeta kasvatamise, töötlemise ja kaubandusega seotud tegelaskujudega
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Temaatiline videoklipp ja ettekanne koos aruteluga. Ettekandes käsitletakse järgmisi teemasid: mis on õiglane kaubandus, milleks on seda vaja, mida saavad arengumaad kasu ning mis kasu võiks sellest olla meil siin Eestis.  

Esitlusele järgneb õppemäng “Õiglane kaubandus”. Õppevahend esitab õiglase kaubanduse teemat neljas valdkonnas: banaani, puuvilla, kohvi ja kakao näitel. Iga teema sissejuhatuseks vastavad õpilased teemaga seotud küsimustele ning avastavad põnevaid fakte. Punktide kogumiseks on õppevahendil abiks „arvelaua” nupud – neid liigutades saab anda õigete vastuste eest võistkondadele punkte.

Peale küsimuste-vastuste vooru selgitame banaani, kohvi, kakao või puuvilla kasvatamisega seonduvaid peamisi probleeme ning kuidas õiglane kaubandus püüab neid probleeme lahendada.

Maakond: Jõgevamaa
Lotte pildiga mäng, Eesti kaart mängualuseks, küsimuste kaardid on fotodega.
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Lotte loodusmängus õpivad osalejad tundma Eesti loodust kuue valdkonna pildiküsimustele vastates. Mängu teeb põnevaks interaktiivne Lotte häälega mängupliiats. Lotte loodusmängu saab kooli/lasteaeda ka iseseisvaks kasutamiseks laenutada. 

Maakond: Jõgevamaa