

Koolis läbiviidavas õppeprogrammis uuritakse Eesti looduse mitmekesisust erinevates organismirühmades (selgroogsed ja selgrootud loomad, taimed, seened). Õpilased saavad väikestes gruppides töötades läbida 90 minuti jooksul meie elurikkust eri nurkade alt tutvustavaid tegevuspunkte.

Keskkonnahariduslikus õppeprogrammis tutvustatakse kodumaiste metsloomade elu ja kohastumusi erinevatel aastaaegadel. Läbi jutustatud lugude, mõistatuste, küsimuste ja mängude õpivad lapsed arutlema ja üldistusi tegema. Aastaaegade tegevuskeskustes katsuvad lapsed topiseid, uurivad herbaarlehti, linnupesi ja mune, päris putukaid ja sipelgapesa mulaaži.
Tund kestab 60 minutit ja viiakse läbi lasteaia ruumides.
Kõik vajalikud õppevahendid tagab loodusmuuseum.

Keskkonnahariduslikus õppeprogrammis tutvustatakse kodumaiste loomade ja taimede elu ning kohastumusi erinevatel aastaaegadel. Sisse tuuakse ka elurikkuse, fotosünteesi ja toiduahela mõisted. Läbi jutustatud lugude, mõistatuste, küsimuste ja mängude õpivad lapsed arutlema ja üldistusi tegema. Aastaaegade tegevuskeskustes katsuvad lapsed topiseid, uurivad herbaarlehti, linnupesi ja mune, päris putukaid ja sipelgapesa mulaaži.
Tund kestab 60 minutit ja viiakse läbi kooli ruumides.
Kõik vajalikud õppevahendid tagab loodusmuuseum.

Näitusel „Hirmus armas nahkhiir“ toimuvas tunnis uurime, kas nahkhiired on hiired, linnud või imetajad. Mida nahkhiired söövad ja kas Eestis leidub vereimejaid nahkhiiri? Nende omapäraste loomade eluviisi eri tahkude tundmaõppimiseks mängime mitmesuguseid mänge ja kuulame nahkhiirte tekitatud helisid.

Muuseumitunnis uurime lähemalt, millised loomad elavad Eesti metsades, mida nad söövad ning kui suured nad tegelikkuses on. Küsimuste, arutelude ja mängude abil saame teada nende tegemistest ja kohastumustest erinevatel aastaaegadel. Keskendume rohkem sellele aastaajale, mis parajasti käes.