
Õpitakse tundma ja praktikas kasutama taastuvenergia praktilisi lahendusi (päike + tuul), koostatakse päiksepaneeli ja tuulikuga ja elektrimootoritega vooluring, käivitatakse hüdromootor.
Õpipädevused:
Õpitulemused:
Seos õppekavaga ja ainetevaheline lõiming:
Programmi seos riikliku õppekavaga 2. Läbiv teema „Keskkond ja jätkusuutlik areng“ 4. Läbiv teema „Kultuuriline identiteet“ 7. Läbiv teema „Tervis ja ohutus“ II kooliaste: 2.1.6.15. Elukeskkond Eestis, 2.1.6.16. Eesti loodusvarad III kooliaste: 2.1.9.3. Loodusnähtused, 2.1.9.4. Elus- ja eluta looduse seosed, 2.2.4.3. Selgroogsete loomade aine- ja energiavahetus, 2.4.4.1. Valgusõpetus. 2.4.4.3. Elektriõpetus Koolieelse lasteasutuse riiklik õppekava § 17. Valdkond Mina ja keskkond, § 18. Valdkond Keel ja kõne lg3 ja lg4, § 20. Valdkond Matemaatika, § 21. Valdkond Kunst, § 22. Valdkond Muusika, § 23. Valdkond Liikumine
Meetodid:
Kasutatavad aktiivõppe meetodid Uurimuslik õpe. Eksperimendid (tuule, valguse, temperatuuri, mõõtmine eksperimendid) tuuliku, päiksepaneelide tootmine, hüdromootori tootmine
Juhis õpetajale:
Riietus vastavalt ilmastikule
Sihtgrupp:
Kestus:
Grupi suurus:
Toimumise aeg:
Hind:
Läbiviimise koht:
Läbiviimise asukoht:
59.056192726488, 26.0098026
Maakond:
Keskus:
Otsekontakt:
Programmi läbiviija:
Keel:
Seotud failid:
Pikk kirjeldus:
Kestis 3 tundi koos 30 min söögipausiga, 15 min ohtustehnika, 15 min kokkuvõte. 2 tundi Taastuvenergia süsteemide praktiline õpe.