placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Keskkonnainvesteeringute keskuse (KIK) ning Tallinna Ülikooli haridusuuenduse tippkeskuse toel toimunud koolitusprojekti “Formaal- ja mitteformaalhariduse asutuste ja ülikoolide koostöö säästva arengu hariduse õppeprogrammide ettevalmistamiseks ja kvaliteedi monitoorimiseks – pilootprojekt” eesmärkideks oli tõhustada riikliku õppekava läbiva teema “Keskkond ja jätkusuutlik areng” täitmist formaal- ja mitteformaalhariduse õppeasutuste koostöös. Projekti käigus arendati ülikoolide õppejõudude-teadurite (Elina Malleus, Grete Arro, Liisa Puusepp, Mihkel Kangur) kaasabil õpetajate ja keskkonnahariduskeskuste juhendajate koostöö oskuseid teaduspõhiste säästva arengu haridust toetavate õppeprogrammide- ja materjalide ettevalmistamisel.

circular classroom
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Kuidas õpetada ringmajanduse põhimõtteid?  Siit leiad Videod Õppemoodulid Juhised õpetajale ja õpilasele praktilised ülesanded ja töölehed.

Abiks alustavale ja meeldetuletuseks kogenud keskkonnaspetsialistile – 2018. aasta KOV keskkonnaalase koolitusprogrammi materjal
Sihtgrupp: Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Abiks alustavale ja meeldetuletuseks kogenud keskkonnaspetsialistile – 2018. aasta KOV keskkonnaalase koolitusprogrammi materjal

kogumik Minu kodukoha veekogu
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Uurimusliku õppe projekt „Minu kodukoha veekogu bioloogilised, kultuurilised ja majanduslikud väärtused” toimus 2011. aasta veebruarist kuni 2012. aasta aprillini. Projekti koordineeris Keskkonnaamet ja sellest võttis osa 43 kooli üle Eesti. Projekti eesmärgiks oli uurida koolilähedase veekogu (jõgi, järv) seisundit ja veekogu rolli inimasustuse kujunemisel, kultuuripärandis, majanduses minevikus, olevikus ja tulevikus.

Kogumiku vaatlustulemustest koostas Reet Kristian