UNESCO ühendkoolide võrgustik piltides ja arvudes Ülevaade tegevustest 2018–2019
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

ülevaatlik kogumik UNESCO ühendkoolide võrgustiku tegevustest aastatel 2018-2019. Kogumik tutvustab toimunud üritusi ja koolides tähistatud teemapäevi, Läänemere projekti harrastusteaduslikke programme (lindude ökoloogia programm, jõevaatluste programm, fenomenoloogiliste vaatluste programm, vee- ja õhukvaliteedi programm ning rannikuvaatluste programm). Samuti annab ülevaate maailmahariduslikest tegevustest ja kestliku arengu haridusest Eestis ning rahvusvahelistest koostöö üritustest nagu laagrid, viktoriinid, reisid, matked, jne. Enda kogemusi ja muljed edastavad paljude osalenud koolide õpilased, õpetajad ja võrgustiku koordinaatorid ise.

Maakond: Tartumaa
Läänemere projekt
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Tähistamaks Läänemere Projekti 30. tegevusaastat kogus Tartu loodusmaja nii Eesti kui teiste riikide BSP-koolidelt projektiga seotud häid näiteid: praktiliste tööde ja vaatluste juhendeid, koostöökogemusi, õppekäikude, konkursside ja sündmuste kirjeldusi jpm. 

Maakond: Tartumaa
rikas elu
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Elurikkus meie ümber on sageli midagi sellist, mida peame iseenesestmõistetavaks, tavaliseks, igaveseks. Märkame sagedamini seda, mis otseselt meid
puudu tab, huvitab või segab. On piiratud hulk neid, keda tunneme paremini, kellega suhtleme tihedamalt, keda märkame sagedamini. Seda nii inimeste kui
ka teiste olendite hulgas. Pole hästi võimalik ette kujutada, et keegi tunneks ja suhtleks maakera kõigi 7 ja poole miljardi inimesega, niisamuti ei ole tõenäoline, et keegi tunneks kogu meie planeedi ja isegi tillukese Eesti kõiki elusolendeid. Seda polegi vaja. Kuid oluline on teadmine, et oleme oma planeedil tihedalt seotud kõigi olenditega, kes siin meiega koos oma elu elavad, jagades õhku, maad ja vett. Koostööd tehes ja konkureerides, olemasolevaid ressursse kasutades ja keskkonda kujundades, infot ammutades ja infot jagades, elades ja surres.

Maakond: Tartumaa