UNESCO ühendkoolide võrgustik piltides ja arvudes Ülevaade tegevustest 2018–2019
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

ülevaatlik kogumik UNESCO ühendkoolide võrgustiku tegevustest aastatel 2018-2019. Kogumik tutvustab toimunud üritusi ja koolides tähistatud teemapäevi, Läänemere projekti harrastusteaduslikke programme (lindude ökoloogia programm, jõevaatluste programm, fenomenoloogiliste vaatluste programm, vee- ja õhukvaliteedi programm ning rannikuvaatluste programm). Samuti annab ülevaate maailmahariduslikest tegevustest ja kestliku arengu haridusest Eestis ning rahvusvahelistest koostöö üritustest nagu laagrid, viktoriinid, reisid, matked, jne. Enda kogemusi ja muljed edastavad paljude osalenud koolide õpilased, õpetajad ja võrgustiku koordinaatorid ise.

Maakond: Tartumaa
placeholder
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Keskkonnainvesteeringute keskuse (KIK) ning Tallinna Ülikooli haridusuuenduse tippkeskuse toel toimunud koolitusprojekti “Formaal- ja mitteformaalhariduse asutuste ja ülikoolide koostöö säästva arengu hariduse õppeprogrammide ettevalmistamiseks ja kvaliteedi monitoorimiseks – pilootprojekt” eesmärkideks oli tõhustada riikliku õppekava läbiva teema “Keskkond ja jätkusuutlik areng” täitmist formaal- ja mitteformaalhariduse õppeasutuste koostöös. Projekti käigus arendati ülikoolide õppejõudude-teadurite (Elina Malleus, Grete Arro, Liisa Puusepp, Mihkel Kangur) kaasabil õpetajate ja keskkonnahariduskeskuste juhendajate koostöö oskuseid teaduspõhiste säästva arengu haridust toetavate õppeprogrammide- ja materjalide ettevalmistamisel.

Sinine klassiruum. Abiks tundide läbiviimisel
Tallinna Vesi
Sihtgrupp: 4-6 klass II kooliaste
Lühikirjeldus:

Raamat on mõeldud uut riiklikku õppekava toetava materjalina II kooliastme loodusõpetuses. Käsitletud on suurt osa veega seotud teemadest veeolekutest ja omadustest vee reostuse probleemi ning veekaitseni. Teadlikult on kohati erinevaid õppeaineid omavahel lõimitud. Rõhk on eelkõige vee säästlikul kasutamisel ning metoodika on valitud selliselt, et õpilased saaksid võimalikult palju iseseisvalt teemasid läbi arutada ja katsetada

Maakond: Harjumaa