lauamäng
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

See on keskkonnateemaline lauamäng, kus võitjaks on see, kes jõuab esimesena finišisse, olles arvet pidanud oma veekasutuse üle. Mängu mängimiseks on vaja vähemalt kahte mängijat, täringut ning mängunuppe, milleks võib kasutada näiteks pudelikorke, kastanimune või kivikesi. Lauamängul on 79 nummerdatud ruutu ja toruliitmikku, millest mõned lubavad liikuda edasi, mõned käsivad jätta viskekorra vahele või liikuda tagasi… Mängijad viskavad kordamööda täringut ning liiguvad ruutudel ja liitmikel edasi vastavalt täringuviskel saadud numbrile. Mängu võidab see mängija, kes jõuab esimesena finišisse, visates sinna jõudmiseks täringul õige numbri. Kui visatud number on suurem, tuleb vastav arv ruute finišist tagasi astuda ja järgmise viskega uuesti proovida. Mängu alustab see, kes viskab täringul kõige suurema numbri.

valikumäng
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Säästvat arengut toetava hariduse põhimõtteid järgivana ei paku valikumäng valmis fakte ja tõdesid, pigem kutsutakse õpilasi arutlema oluliste keskkonnateemade üle. Eesmärgiks on õpilaste mõtlemis-, arutlus- ja esinemisoskuste arendamine; peamisteks meetoditeks on grupitöö, rollimäng, diskussioon. Mängijad on asetatud erisugustesse olukordadesse, neil tuleb kujutletavalt langetada elukeskkonda mõjutavaid otsuseid või teha valikuid erinevate võimaluste vahel.

Õppemäng kus on elu mõistlikum ja säästlikum
Jüri Lõun
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Mida enam kasvab keskkonnateadlikkus, seda targemad ja säästvamad me püüame oma igapäevavalikutes olla. Ent kas kõik meie tegevused on targad ja keskkonnasõbralikud? Kas suudame hoomata meie tegevuse tervikpilti, mis koosneb nii soojuse, transpordi, elektriseadmete, toidu, vee, jäätmete ja heaoluteenuste tarbimisest? Õppevahend on magnettahvel, millel õpilased saavad anda punkte neljale tüüpilisele Eesti leibkonnale.