Rohetehnoloogia teejuhid Vesinikuauto
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

MTÜ Teaduskera projekti "Rohetehnoloogia teejuhid" käigus valmisid slaidiprogrammid, mis tutvustavad tutvustavad Maal kättesaadavaid energiaressursse, päikese energeetikat, mulla ja kliimamuutuste vahelisi seoseid, heitmete vähendamist ja käitlemist, üleminekut süsinikupõhistelt kütustelt vesiniku energeetikale ning rohepoliitika alaseid regulatsioone

Toidu keskkonnamõju
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium
Lühikirjeldus:

Üks pilt ütleb enam kui tuhat sõna – eriti tänapäeva lühikese tähelepanuvälbaga maailmas. Toidusüsteem ja selle keskkonnamõju on ääretult lai, mitmetahuline ja keeruline teema, mistõttu tegime selle arusaadavamaks ja võtsime kokku neljal plakatil.

Sood loovad hüvesid
Keskkonnaamet
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

"Sood loovad hüvesid" on ülevaatlik plakat soode pakutavatest ökosüsteemiteenustest.

aasta tegijad looduses 2022 plakat
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Saagem tuttavaks – 2022. aasta tegijad looduses! 

Kas teadsid, et:

  •  metskurvits ehk nepp võib näha ümbrust 360 kraadi pead pööramata?
  •  pruunkaru suhtleb liigikaaslastega muu hulgas nühkimispuudele jäetud kraapimis-, närimis- ja lõhnamärkide kaudu?
  •  Eestis kasvab looduslikult neli pihlakaliiki, kes annavad omavahel hübriide?
  •  balti sõrmkäpp on orhidee, kes on nime saanud juuremugulate järgi?
  •  vareskaera-aasasilmikut võid kohata juuni algusest juulini näiteks metsateedel või aasal?
  •  ahven on röövkala, kes sööb teinekord ka liigikaaslasi?

Vaata ka esitlusvideot.

Mareku Loodusmäng
Lühikirjeldus:

Loodusmäng põhineb 1692-el allakirjutanu lühilooduspalal ja iga lugu esitletakse ja küsitakse asjakohane küsimus iga loo kohta ning nii pannakse tegelik loodustunnetus ja loodusteadmised proovile. Võistkonnad või persoonid vastavad. Iga loo vastust ka kommenteeritakse ja on ka arutelu-diskussioon. Saab võistelda persooniti ja võistkonniti. Selguvad võitjad. Esitletakse kokku ükshaaval 14 lugu, küsitakse iga loo järel loo kohta vastav küsimus ja Mäng kestab kokku 45 minutit - 1 tund. Tegu on nagu mälumänguga, aga lood -küsimused-vastused-kommentaarid, ei ole raamatust võetud, vaid pärinevad ühe inimese sulest ja lugude isiklikust varamust. Lood on lühidad ja kuulatavad ning jäävad hästi meelde.