Kui taimed räägivad ja lapsed kuulavad
Katrina Tang
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Vabavaralise audiovisuaalse audiogiidi eesmärk on pakkuda Pernova Loodusmaja kodulehe/ maja külastajale elamuslikku ja õpetlikku ülevaadet 3 erineva kliimavöötme taimedest ning nende tähtsusest looduses neljas erinevas keeles (eesti, vene, soome, inglise).

Õppematerjalis omandatud teadmisi saab kontrollida töölehtede abil. Töölehed on loodud erinevatele kooliastmetele ja seotud RÕK-ga.

Audiogiid

Õppematerjali loomist rahastas Keskonnainvesteeringute Keskus ja Pärnu Linnavalitsus.

Maakond: Pärnumaa
Tilgu
Tallinna Vesi
Sihtgrupp: Lasteaed, 1-3 klass I kooliaste
Lühikirjeldus:

Tilgu mõistatuste raamat 

Maakond: Harjumaa
ahh soo
Eestimaa Looduse Fond
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Eestimaa Looduse Fond (ELF) esitleb üheksast õppefilmist koosnevat seeriat „Ah soo!”, mis tutvustab mängulises võtmes soo eri tahke. 

Filmid on loodud õppetööd toetavaks materjaliks, kuid sobivad vaatamiseks ka teistele soohuvilistele. Iseäranis hästi sobivad filmid vaatamiseks alates viiendast klassist, mil käsitletakse soid õppekavas kõige põhjalikumalt. Filmide ülesehitus on õpetlik-arutlev, klippide pikkus jääb 4-15 minuti vahele ning kõik filmid lõppevad paari kinnistava lausega.

Maakond: Tartumaa
aasta tegijate plakat
Sihtgrupp: 1-3 klass I kooliaste, 4-6 klass II kooliaste, 7-9 kl III kooliaste, Gümnaasium, Täiskasvanud
Lühikirjeldus:

Selgunud on 2020. aasta tegijad looduses! Kas teadsid, et aasta loomaks valiti nahkhiir, linnuks tuttpütt ja orhideeks soo-neiuvaip? Vaata aasta tegijaid tutvustavalt infolehelt  järele, kes või mis on aga 2020. aasta liblikas, puu, seen, sammal, muld ja kala.

ÜLESANDED KESKKONDLIKU ORIENTEERUMISE KORRALDAMISEKS
Peipsi Koostöö Keskus
Sihtgrupp: 7-9 kl III kooliaste
Lühikirjeldus:

Ülesannete kogumik on mõeldud eelkõige keskkondlike orienteerumiste korraldamiseks, kuid ülesandeid saab kasutada ka muudeks tegevusteks.

Mis on keskkondlik orienteerumine? See on kaardi abil liikumine ning kontrollpunktide otsimine maastikul või linnakeskkonnas. Igas kontrollpunktis ootab osalejat keskkonnateemaline käeline või tekstiline ülesanne. Keskkondlik orienteerumine on hea moodus ühendada värskes õhus liikumine ja teadmiste omandamine interaktiivsel ning huvitaval moel.

Maakond: Tartumaa